تولید و فروش گل حسن یوسف تک و عمده مستقیم از گلخانه

خرید گل حسن یوسف | قیمت گل حسن یوسف | حسن یوسف قیمت عمده

تولید و فروش گل حسن یوسف تک و عمده مستقیم از گلخانه + نگه داری حسن یوسف, خرید گل حسن یوسف, خرید گل, حسن یوسف +

انواع حسن یوسف موجود در گلخانه ما : حسن یوسف معمولی | حسن یوسف عطری | حسن یوسف ابلق

وضعیت : موجود و آماده تحویل در تهران ( تحویل شهرستان شامل هزینه )

تولید و فروش گل حسن یوسف تک و عمده مستقیم از گلخانه + نگه داری حسن یوسف, خرید گل حسن یوسف, خرید گل, حسن یوسف + نحوه خرید و سفارش گل حسن یوسف : تماس با تلگرام : @Instajt و یا شماره تلفن : ۰۹۱۹۲۳۹۷۶۷۱ —

در گلخانه ما نزدیک ۴۰ نوع حسن یوسف تولید میشود که در یک فصل ۳۰ مدل آن قابل خرید به صورت عمده و یا تک فروشی است. شما میتوانید حسن یوسف را به صورت خرده یا عمده تهیه کنید .

هر مدل گلی که از نوع حسن یوسف دارید برام بفرستیت با قیمت ممنون حسن یوسف چه مدل های موجود دارید و قیمت چند هست؟ ۲ حسن یوسف خوب عمده موجود دارید ببخشید گل حسن یوسف دارید؟ هر یک دونه حسن یوسف چقدرا؟

باسلام و احترام ، انواع حسن یوسف موجود دارین؟ قیمت ارکید سفید تک شاخ میفرمایید

طرز نگهداری گل حسن یوسف

نور
گل حسن یوسف برای حفظ زیبایی و رنگ برگ هایش به نور فراوان و غیر مستقیم خورشید نیاز دارد. بهترین مکان برای نگهداری این گل زیبا پشت پنجره آفتاب گیر می باشد.

چنانچه محیط حسن یوسف نور کافی نداشته باشد رنگ برگ ها تغییر کرده و سبز و علفی می شود.

نور مستقیم و شدید خورشید هم باعث می شود برگ ها کم رنگ شده، بسوزند و یا حتی گیاه شما از بین برود.

: حسن یوسف در نور زیاد و سایه کم رشد نمیکند، بهترین نور،نور فیلتر شده پنجره جنوبی میباشدولی پنجره شمالی نیز مناسب است.نور مستقیم باعث کمرنگ شدن برگها می شود و نور کم هم باعث زرد شدن و عدم رشد و سبز شدن برگها میشود. !

آب
خاک گلدان حسن یوسف باید همیشه مرطوب باشد. به محض خشک شدن خاک باید آن را آبیاری کنید. البته در فصل زمستان بهتر است دفعات آبیاری کاهش پیدا کند.
چنانچه آب محل زندگی شما دارای املاح فراوان و سنگین می باشد بهتر است آب جوشیده و سبک استفاده کنید. یکی از نشانه های رایج اینکه حسن یوسف شما تشنه است بیحال شدن برگ هایش می باشد.
البته آبیاری بیش از اندازه باعث سیاه شدن ساقه و پژمرده شدن حسن یوسف می شود. بنابراین حتما در آبیاری این گل زیبا دقت کنید. زهکشی گلدان باید قوی باشد تا به محض آبیاری گیاه تان آب اضافی حتما از ته گلدان خارج شود. این گیاه به آب زیاد و رطوبت هوای متوسط نیاز دارد. در طول دوران رشد نباید خاک آن به هیچ وجه خشک شود.

رطوبت
حسن یوسف به رطوبت متوسط نیاز دارد. می توانید با قرار دادن ظرف آبی در اطراف گلدان و یا اسپری آب از فاصله ۳۰ سانتی متر و به مقدار خیلی کم رطوبت مورد نیازش را تامین کنید.

خاک
ترکیب خاک باغچه + خاک برگ + ماسه برای رشد بهتر حسن یوسف توصیه شده است.

دما
دمای ایده آل برای گل حسن یوسف ۲۰ درجه سانتی گراد می باشد. این گل به سرما حساس می باشد و بهتر است در فصل زمستان دمای محیط از ۱۰ درجه کمتر نیاید.

کود
برای تغذیه این گیاه می توانید در فصل بهار و تابستان هر دو هفته یکبار آن را با کودهای مایع آبیاری کنید.

تعویض گلدان
رشد حسن یوسف زیاد است و ممکن است بعد از ۶ ماه یا ۱ سال نیاز پیدا کند تا به گلدان بزرگتری منتقل شود. هر چند وقت یکبار ته گلدان را چک کنید و چنانچه ریشه های گیاه از سوراخ های کف گلدان خارج شده بود می توانید نسبت به تعویض گلدان اقدام کنید.

تولید و فروش گل حسن یوسف تک و عمده مستقیم از گلخانه + نگه داری حسن یوسف, خرید گل حسن یوسف, خرید گل, حسن یوسف +

تکثیر و قلمه زدن حسن یوسف

تکثیر گیاه حسن یوسف بسیار آسان است. برای این کار می توانید در فصل بهار و تابستان نسبت به جداکردن قلمه (ساقه) از گیاه اصلی اقدام کنید. با یک چاقوی تیز قلمه ۵-۸ سانتی متری را جدا کرده و آن را در لیوان آبی قرار دهید تا ریشه دار شود.

تکثیر حسن یوسف در آب : حسن یوسف به سادگی در آب ریشه میزند ، کافیست قلمه ای به طول ۱۰ سانتی متر جدا کرده و آن را در آب تمیز و جوشیده قرار دهید .

همچنین با کاشت بذر در فصل بهار نیز می توانید گل حسن یوسف را پرورش دهید اما خب طبیعتا روش قلمه زنی سریع تر می باشد.

هرس : چون گیاه حسن یوسف دارای رشد سریعی می باشد جهت جلوگیری از رشد سریع و بی قواره شدن آن بایستی جوانه انتهای نوک ساقه را هر زمان که لازم شد قیچی کنید . ۶- روش تکثیر : این گیاه را می توان در تمام فصول به روش قلمه زنی ساقه در محیط کنترل شده تکثیر نمود.

تهویه : دوستان این گل به تهویه هوا نیاز داره توی اتاق های تنگ تاریک خراب میشه به مرور ، بهتره که توی محیط های بزرگ ، مثه اداره ها ، شرکت ها بانکها ! مغازه ها و داخل منزل کنار پنجره ها باشه تا هوای تازه رو حس کنه !

نگهداری، پرورش و تکثیر گیاه حسن یوسف

گل حسن یوسف

تولید و فروش گل حسن یوسف تک و عمده مستقیم از گلخانه + نگه داری حسن یوسف, خرید گل حسن یوسف, خرید گل, حسن یوسف +
مشکلات احتمالی

برخی از مشکلات رایج در نگهداری گل حسن یوسف که ممکن است با آنها برخورد کنید :

سیاه شدن ساقه حسن یوسف
این مشکل به دلیل آبیاری بیش از حد و تهیه نامناسب خاک گلدان رخ می دهد.

زرد شدن و ریختن برگ های پایین
آبیاری را کم کنید و زهکش گلدان را بازدید کنید.

کم رنگ شدن برگ های گیاه
چنانچه نور کافی به حسن یوسف نرسد گیاه رنگ دانه های خود را از دست می دهد و اصطلاحا علفی می شود.

نقاط سوخته روی برگ ها
از غبار پاشی گیاه در نور مستقیم آفتاب خود داری کنید.

ریزش برگ ها
چنانچه برگ ها خشک شده و می ریزند احتمال دارد به علت خشکی هوا و نور مستقیم و شدید خورشید باشد. چنانچه برگ ها سالم باشند و بریزند احتمال دارد به خاطر سرما و یا حتی آبیاری بیش از اندازه باشد.

علت خراب شدن گل حسن یوسف ؟ علت خشک شدن گل حسن یوسف ؟

مهم ترین علت خشک شدن گل حسن یوسف آبیاری آن است ، ابیاری زیاد و یا کم باعث خراب شدن ریشه میشود ، همچنین حمله حشرات نیز باعث خرابی گل میشود ، برای جلوگیری از خشک شدن حسن یوسف برای آن آبیاری منظم تنظیم کنید .

شرایط نگهداری حسن یوسف در زمستان

در زمستان سعی کنید که حسن یوسف را از سرما حفظ کنید ، گل را به داخل خانه انتقال دهید با حفظ فاصله از پنجره مواظب باشید نور کافی به گل برسد ، در ابیاری در فصل زمستان زیاده روی نکنید ، هر ۴ روز یکبار ابیاری کافی است .

تولید و فروش گل حسن یوسف تک و عمده مستقیم از گلخانه + نگه داری حسن یوسف, خرید گل حسن یوسف, خرید گل, حسن یوسف + تولید و فروش گل حسن یوسف تک و عمده مستقیم از گلخانه + نگه داری حسن یوسف, خرید گل حسن یوسف, خرید گل, حسن یوسف +

حسن یوسف عطری

تولید و فروش گل حسن یوسف تک و عمده مستقیم از گلخانه + نگه داری حسن یوسف, خرید گل حسن یوسف, خرید گل, حسن یوسف + تولید و فروش گل حسن یوسف تک و عمده مستقیم از گلخانه + نگه داری حسن یوسف, خرید گل حسن یوسف, خرید گل, حسن یوسف +

حسن یوسف ابلقتولید و فروش گل حسن یوسف تک و عمده مستقیم از گلخانه + نگه داری حسن یوسف, خرید گل حسن یوسف, خرید گل, حسن یوسف + تولید و فروش گل حسن یوسف تک و عمده مستقیم از گلخانه + نگه داری حسن یوسف, خرید گل حسن یوسف, خرید گل, حسن یوسف + تولید و فروش گل حسن یوسف تک و عمده مستقیم از گلخانه + نگه داری حسن یوسف, خرید گل حسن یوسف, خرید گل, حسن یوسف +

 

 

منابع : irannaz.com

mansourigol.com

glassy-garden.com