خرید سبدگل تزئین شده با پول تهران

خرید سبدگل تزئیین شده با پول ، مدل های سبدگل تزئیین شده با پول ، سفارش ثبت گل تزئیین شده با پول ، باکس گل با پول ، مدل باکس گل با پول ، باکس پول با گل  ، تزیین پول باکس پول و گل ، باکس گل سورپرایز پول

سبد گل چیست؟

گل ها جذابیت جهانی دارند. آنها برای هر مناسبت و هر گیرنده ای مناسب هستند. گل آرایی را می توان از گل های بریده تازه، گل های مصنوعی یا ابریشم، گل های خشک و حتی گل های کاغذی تهیه کرد. در حالی که انواع مختلفی از گل آرایی وجود دارد، سبدهای گل یکی از محبوب ترین ها هستند.

سبد گل پول معمولاً به عنوان لهجه جذاب در خانه استفاده می شود. آنها همچنین هدایای محبوب را در طول تعطیلات و در مناسبت های خاص دیگر تهیه می کنند. سبدهای گل را می توان در مواقع غم و اندوه، مانند مراسم تشییع جنازه، یا به عنوان احساسات خوشایند برای بیماران اهدا کرد. آنها به طور گسترده در بسیاری از خرده فروشان، از جمله گل فروشی ها و مراکز باغ در دسترس هستند. آنها همچنین می توانند به راحتی برای یک نیاز خاص ساخته شوند.

سبد ساخته شده با فرآیند حصیری.

از آنجایی که سبدها در اشکال، اندازه‌ها، رنگ‌ها و سبک‌های مختلف وجود دارند، یک سبد گل را می‌توان برای مجموعه‌ای از تم‌ها یا مناسبت‌ها سفارشی کرد. آنها حتی می توانند بر اساس یا محور یک فصل خاص باشند. سبدهای گل تا مدت ها پس از از بین رفتن گل ها نیز مفید باقی می مانند و تقریباً برای هر هدفی ظروف یا ظروف فوق العاده ای ایجاد می کنند. مانند گل آرایی، انواع مختلفی از گزینه های سبد گل وجود دارد.

جهت دریافت مدلهای سبدگل با پول و طریق WhatsApp از یا موبایل ۰۹۱۹۲۳۹۷۶۷۱ تماس بگیرید

خرید سبدگل تزئین شده با پول تهران +  +

قبول سفارشات برای شهر تهران ممکن خواهد بود

سفارش سبدگل با پول

گل های محبوب مانند گل اطلسی را می توان در یک سبد گل قرار داد.

به عنوان مثال، سبدهای گل آویزان بسیار محبوب هستند. انواع مختلفی از سبدهای آویز وجود دارد، از انواع پلاستیکی و چوبی گرفته تا سبدهای حصیری سنتی. گلدان های گل نیز محبوب هستند و از سبدها یا ظروف بلند برای قرار دادن گل های زیبا استفاده می کنند. یکی دیگر از انواع محبوب سبد گل، سبد گل میوه است. سبدهای گل میوه علاوه بر گل حاوی انواع مختلفی از میوه ها هستند که می توانند تقریباً برای هر مناسبتی طراحی شوند.

اکثر فروشگاه های گل می توانند سبدهای گل پول سفارشی برای مشتریان طراحی و ایجاد کنند.

هنگام طراحی سبد گل، انواع مختلفی از گل آرایی وجود دارد. انواع مختلف گل آرایی برای مناسبت ها و تنظیمات مختلف بسته به نقطه کانونی، شکل چیدمان و پرکننده های مورد استفاده استفاده می شود. در حالی که یک سبدگل تزئین شده با پول  می تواند تقریباً برای هر هدفی طراحی شود، باید بدانید که سه طرح اساسی برای گل آرایی وجود دارد. تقریباً تمام گل آرایی ها، از جمله سبدهای گل، حداقل بر اساس یکی از این اصول است: چینش خط، آرایش انبوه و چینش انبوه خط.

با اولین اصل طراحی، از حداقل گل و شاخ و برگ استفاده می شود. تاکید بیشتر بر شاخه ها یا قطعات چوبی است که خطوط را برجسته می کند. ترتیبات انبوه از مخلوطی از گلها استفاده می کنند. این نوع طرح سبدگل تزئین شده با پول معمولاً شامل سبدها یا چیدمان های مثلثی، دایره ای، بیضی یا هلالی است. طرح آخر هر دو عنصر طراحی قبلی را با مفهوم “همه چیز می رود” ترکیب می کند. البته، برای اکثر سبدهای گل، گزینه های طراحی این طرح به کار گرفته شده است.

گل آرایی جعبه ای چیست؟

Lia از LiasFlowers a West Hills Flower Shop یک گل آرایی جعبه ای ترکیبی از گل هایی است که در جعبه چوبی، جعبه کلاه یا سبد طراحی شده اند—همه گل های من در جعبه از فوم گل استفاده می کنند (عکس زیر را ببینید). فوم گل به من اجازه می دهد تا یک آرایش دست ساز کامل ایجاد کنم و در عین حال گل ها و سبزی ها را در فوم مرطوب نگه دارم. کف مرطوب به گل‌ها و سبزی‌ها اجازه می‌دهد تا آب را جذب کرده و برای روزها تازه بمانند.

فوم گل – ابزار گلفروشی تهران

گل من باید یک هفته دوام داشته باشد، بسته به سطح مراقبت آنها، یک یا دو روز بدهد یا بگیرد. خبر خوب، مراقبت از گل جعبه خود آسان است. به سادگی این نکات را دنبال کنید تا عمر گل های خود را افزایش دهید.

چگونه از گل های بسته بندی شده مراقبت می کنید؟
روزانه بررسی کنید که فوم گل مرطوب یا مرطوب باشد. اگر فوم خشک شود، احتمال کمتری دارد که دوباره آب را جذب کند، بنابراین سعی کنید فوم گل را همیشه مرطوب یا مرطوب نگه دارید.

سبدگل تزئین شده با پول ، جعبه های کلاه یا سبدهای من همگی حاوی یک ظرف پلاستیکی ضد آب هستند. با این وجود، آبیاری گل‌ها می‌تواند باعث نفوذ آب از میان تخته‌های چوب شود. اگر این اتفاق افتاد، توصیه می‌کنم گل‌های جعبه‌ای خود را روی یک بشقاب یا سینی قرار دهید تا از مبلمان خود در برابر لکه‌های آب محافظت کنید.

خرید سبدگل تزئین شده با پول تهران +  +

گل ها را از نور مستقیم خورشید و دریچه های گرمایش یا خنک کننده دور نگه دارید.

توصیه می کنم هنگام آبیاری فوم گل از بطری آب با دهانه کوچک استفاده کنید. یک بطری آب امکان کنترل بهتر آب را فراهم می کند. یک بار دیگر، شما نمی خواهید مبلمان خود را بیش از حد پر کنید و لکه دار کنید. باکس گل سورپرایز پول
به طور کلی، ۱/۴ فنجان آب در روز برای مرطوب نگه داشتن کف کافی است. توصیه می کنم برای جلوگیری از خیس شدن جعبه، آب را در مرکز چیدمان بریزید.

تزیین پول با گل عروس
تزیین پول برای نوزاد پسر
تزیین پول برای کادو تولد نوزاد

چه زمانی باید سبدگل تزئین شده با پول را از روی گلدان انتخاب کنم؟

اگر متوجه شده باشید، بیشتر گل آرایی های من در یک جعبه است. گل‌های جعبه‌دار برای هدیه دادن به افرادی که زمان مراقبت زیادی از گل‌ها را ندارند، ایده‌آل هستند. آنها نیازی به گلدان یا ظرف دیگری برای نگهداری آنها ندارند. یک گل آرایی جعبه ای نیازی به تنظیم مجدد ندارد. این گل‌های جعبه‌دار به‌عنوان قطعات مرکزی میز زیبا به نظر می‌رسند. یا برای گل‌های «خوب شوید» در بیمارستان‌ها، زیرا جابه‌جایی آن‌ها آسان است و لازم نیست نگران ضربه خوردن آن‌ها باشید.

در اینجا چند سوال دیگر است که من اغلب دریافت می کنم.

ماندگاری سبدگل تزئین شده با پول چقدر است؟
گل های جعبه ای باید یک هفته دوام بیاورند، بسته به سطح مراقبتشان، یک یا دو روز بدهند یا بگیرند. روزانه بررسی کنید که فوم گل مرطوب یا مرطوب باشد. اگر فوم خشک شود، احتمال کمتری دارد که دوباره آب را جذب کند، بنابراین سعی کنید فوم گل را همیشه مرطوب یا مرطوب نگه دارید.

چگونه سبدگل تزئین شده با پول آبیاری کنیم؟
آبیاری گل ها در یک جعبه ساده است. از یک بطری آب با دهانه کوچک استفاده کنید. یک بطری آب امکان کنترل بهتر آب را فراهم می کند. به طور کلی، ۱/۴ فنجان آب در روز برای مرطوب نگه داشتن کف کافی است. یک بار دیگر، شما نمی خواهید مبلمان خود را بیش از حد پر کنید و لکه دار کنید.

 

خرید سبدگل تزئین شده با پول تهران +  +

تزیین باکس با گل
علفزار پاییزی – گلبرگ دلفینیوم، گل و سبد کنفتی گل وحشی – آماده حرکت

علفزار پاییزی – ترکیبی غنی و گرم از دلفینیوم های تمشک، کلارت و گل های وحشی همیشه بهار. این یکی زیبایی است! این محصول از رنگ برگ های پاییزی الهام گرفته شده است و بخشی از مجموعه مخلوط های کانفتی فصلی ما است.

این گلبرگ های گل واقعی کاملاً طبیعی و زیست تخریب پذیر با دقت در هوا خشک شده اند تا ماندگار شوند. آنها رنگ دوست داشتنی خود را حفظ کرده اند و به دلیل کوچک و سبک بودن آنها به زیبایی برای عکس های عروسی شما بال می زنند!

این سبد حاوی ۳۰ مشت کوفته پرتابی است.

جزئیات:
۳۰ مشت کانفت عروسی ۱۰۰% طبیعی و زیست تخریب پذیر.
به طور طبیعی در آفتاب تابستان و هوای تازه خشک می شود. بنابراین آنها دوستدار محیط زیست ترین انتخاب گلبرگ کانفتی هستند! تزیین گل و پول در باکس
سبد از جنس حصیری دست ساز و به رنگ طبیعی است

اندازه:
۳۰ مشت گلبرگ کنفتی گنجانده شده است.
گلبرگ های دلفینیوم تقریباً ۱ تا ۱٫۵ سانتی متر گرد هستند.

گل های دلفینیوم تقریباً ۲ سانتی متر گرد هستند.
طول گلبرگ های گل وحشی تقریباً ۰٫۵ تا ۲ سانتی متر است.

این گلبرگ‌های کنفتی کاملاً طبیعی هستند، بنابراین سایه رنگ و اندازه گلبرگ‌ها ممکن است گاهی کمی با مواردی که در تصویر نشان داده شده متفاوت باشد. تزیین پول باکس پول و گل
ابعاد سبد – طول ۲۵ سانتی‌متر × عرض ۲۱ سانتی‌متر x ارتفاع ۱۰ سانتی‌متر (بدون دسته، ارتفاع ۲۳ سانتی‌متر)

اهمیت دادن:
گلبرگ دلفینیوم و گل وحشی به مدت ۱۲ ماه در بهترین حالت خود باقی می مانند.

توصیه می کنیم یک یا دو روز قبل از عروسی مخروط های کنفتی خود را پر کنید.
سپس آنها را در جای خشک و خنک، دور از تابش مستقیم نور خورشید و به دور از هوا نگهداری کنید!

گل آرایی – زیباترین راه برای جشن گرفتن هر مناسبتی

گل همیشه خاص ترین هدیه در نظر گرفته شده است. بهترین قسمت ارسال سبد گل های زیبا و جذاب این است که گل ها می توانند ناگفته های زیادی را به عزیزانتان بگویند. می توانید برای هر مناسبتی گل بفرستید.

اگر فروشگاه آنلاین گل آرایی را در موتورهای جستجو جستجو کنید، فروشگاه های آنلاین زیادی را در آنجا پیدا خواهید کرد و انتخاب بهترین آنها می تواند برای شما کار سختی باشد. اگر قصد خرید سبد گل آرایی را از معتبرترین فروشگاه آنلاین دارید، خرید آنها از FlowerAura می تواند بهترین تصمیم برای شما باشد زیرا ما به دلیل تحویل به موقع و گل های با کیفیت بالا شناخته شده ایم.

در اینجا می‌توانید چیدمان‌های زیبای گل میز از گل‌های عجیب و غریب مانند گل رز، نیلوفر، لاله، میخک و بسیاری موارد دیگر را بیابید که جلوه زیبایی به فضای داخلی شما می‌بخشد. تزیین باکس پول برای عروس
ما سبدهای گل را با توجه به هر موقعیت خاص تزئین می کنیم

آیا به دنبال یک گل آرایی خاص برای ابراز عشق و بهترین آرزوها برای عزیزان خود هستید؟ سبدگل تزئین شده با پول یک فروشگاه گل است که در آن شما می توانید از گل آرایی سبدهای دلپذیر برای انتقال احساسات و عواطف خود استفاده کنید. ما مجموعه‌ای از گل‌های با جزئیات داریم که شامل گل‌ها به مناسبت، گل‌های خاص و ویژه جشن است.

برخی از محبوب ترین گل ها به مناسبت سالگرد، تبریک، عشق و محبت و تشکر از شما هستند. مجموعه گل های ویژه ما شامل گل های عجیب و غریب، سبد گل و جعبه گل پیام است. و گزینه های ویژه جشن ما روز زن، روز ولنتاین، روز مادر و پدر است. همچنین می توانید گل آرایی عالی را بر اساس نوع، رنگ، شهرهای گل و قیمت انتخاب کنید.

و برخی از محبوب ترین گل ها بر اساس نوع در مجموعه ما عبارتند از رز، میخک، نیلوفر، ژربرا، دیزی و ارکیده. هر گل آرایی از سبدگل تزئین شده با پول واقعا در نوع خود بی نظیر است، مخصوصاً برای هر سبدی که دریافت می کنید منحصر به فرد است. ژست گل را یک قدم جلوتر بردارید و بهترین گل آرایی را بر اساس رنگ برای مناسبت های مختلف انتخاب کنید.

خرید آنلاین سبد گل تازه از سبدگل تزئین شده با پول

سبدگل تزئین شده با پول مقصد نهایی شما برای سبدهای گل نفیس و چیدمان منحصر به فرد گل است که مطمئناً قلب شما را می دزدد. با تخصص گسترده ما در ساختن صنایع دستی از گل آرایی ساده گرفته تا هنرهای پیچیده گل، ما به عنوان یکی از بهترین گل فروشی ها در تهران و قابل اعتمادترین شبکه برای تحویل گل در سراسر کشور در نظر گرفته می شویم. ما همچنان به تقدیم لبخند به نزدیکان و عزیزانتان برای تمام لحظات ارزشمند و خاص زندگی شان ادامه می دهیم.

ما نه تنها مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از گل‌آرایی‌های زیبا داریم، بلکه مانع‌های متفکرانه و منحصربه‌فردی برای هدیه دادن به سبد گلی که انتخاب می‌کنید نیز داریم. هر یک از ساخته های ما به طور ویژه برای جشن گرفتن و ایجاد خاطرات برای یک عمر طراحی شده است.

از گل های قرمز منحصر به فرد گرفته تا شکوفه های درخشان و زیبا، سبدگل تزئین شده با پول همه آنها را برای شما تهیه کرده است. ما گل آرایی های ساخته شده توسط طراحان خبره را با عشق فراوان ارائه می دهیم تا روز شما و عزیزانتان را فوق العاده کنیم.

گل آرایی تازه خود را با گل های مختلف تهران انتخاب کنید تزیین دلار برای تولد

خرید سبدگل تزئین شده با پول تهران +  +

شما می‌توانید از بین مجموعه‌ای از بهترین چیدمان‌های گل در یک سبد انتخاب کنید که می‌تواند به شکل اکلیل گل، شکل گلدسته، هنر گل بلند یا یک سبد متمایز با نهایت خلاقیت باشد. انتخاب هایی که ما برای مناسبت های مختلف داریم عبارتند از: «نفس هوای تازه»، «عشق اورست»، «اسپکترال بونازا»، «رویای باشکوه»،

و بسیاری دیگر! گیرنده با یک لبخند بزرگ. گل ها راهی برای لمس عمیق ترین آکوردهای قلب دارند. بنابراین، هنگامی که یک گل آرایی را با تفکر انتخاب می کنید تا برای یکی از عزیزانتان در تهران ارسال شود، انتخاب درستی دارید. سبد گل زیبا برای تولد

در اینجا می توانید گل های مختلفی مانند رز، نیلوفر، ارکیده، ژربرا، میخک، گل های وارداتی، گل های مخلوط و غیره را انتخاب و سفارش دهید. به غیر از خرید اینترنتی سبد گل، می توانید نه تنها یک دسته گل نیلوفر را به صورت آنلاین سفارش داده و خریداری کنید، بلکه گل آرایی های قلبی شکل، گل در جعبه، دسته گل و … را نیز می توانید برای عزیزان خود انتخاب کنید و گل های شگفت انگیز سفارش دهید. !

چرا همه برای سفارش آنلاین سبدگل تزئین شده با پول در تهران به dam-flower اعتماد می کنند تزیین دلار برای تولد

با بیش از یک دهه تجربه، بیش از ۴۲۹ گل فروشی در سراسر کشور داریم که با قیمت پایین و گزینه های تحویل انعطاف پذیر شروع به کار می کنند. گل فروشی های ما در همه شهرها موقعیت استراتژیک دارند و به ما امکان می دهند در کمتر از دو ساعت از تحویل به موقع سبدهای گل در تهران استفاده کنیم.

ما بهترین در بازار هستیم که انواع پیشنهادات و فرآیند سفارش ساده را ارائه می دهیم. با پیشنهاد خرید آنلاین بی‌نظیر ما – حتی مجبور نیستید پای خود را در هیچ یک از فروشگاه‌های ما بگذارید تا عزیزان خود را در تهران با گل آرایی زیبا شگفت زده کنید.

ما گل آرایی منحصر به فرد و منحصر به فردی داریم که می توانید با توجه به رابطه، مناسبت و گزینه های مختلف دیگر از آنها انتخاب کنید. ما یک تیم دوستانه متشکل از کارشناسان و طراحان گل داریم تا به شما کمک کنیم تا ژست سبد گل رویایی خود را به خوبی انجام دهید. اگر درخواست خاصی دارید، لطفاً از طریق ایمیل یا واتساپ با ما تماس بگیرید.

ما برای هر نیاز کوچک شما چیزی داریم، گل آرایی‌ها چیزی بیش از هدایای شگفت‌انگیز هستند، آنها برای دکور خانه عالی هستند! سبدهای گل چیدمان گل میز شگفت انگیزی را ایجاد می کنند، چه در اتاق نشیمن، آشپزخانه یا حتی اتاق خواب شما، گل می تواند فوراً محیط را نشاط بخشیده و آن را شادتر و سرزنده تر کند.

دوستان و خانواده خود را با سبدهای گل تحویل داده شده در نیمه شب و همان روز با dam-flower شگفت زده کنید

dam-flower همیشه محبوب ترین و مورد اعتمادترین پلتفرم برای سفارش آنلاین گل به خصوص دسته گل های سبد گل که یکی از برترین محصولات ما می باشد، مطرح بوده است. گزینه تحویل یک روزه موجود در این فروشگاه آنلاین تضمین می کند که عزیزان شما سبدهای گل را در همان روز دریافت خواهند کرد، در حالی که ویژگی انحصاری دیگری به نام تحویل نیمه شب تضمین می کند که عزیز شما هدیه را در نیمه شب دریافت می کند.

چیدمان گل های dam-flower همیشه با جوانه های تازه باغ در دسترس است، مهم نیست چه ساعتی باشد. چه حرکت دلپذیری جز ارسال هدایای گل در نیمه شب می تواند باشد؟ بنابراین، انتظار برای چیست؟ یک سبد گل برای عزیزانتان بفرستید و آنها را با حرکت متفکرانه خود شگفت زده کنید.

سوالات متداول درباره تحویل سبدگل تزئین شده با پول در تهران
س: چه نوع گل هایی در گل آرایی من وجود خواهد داشت؟

پاسخ: می توانید گل هایی را از dam-flower در سایه های دوست داشتنی قرمز، صورتی، بنفش، سفید، زرد، آبی و نارنجی دریافت کنید. یک دسته گل نیلوفر در یک گلدان شیشه ای، مجموعه ای از گل رز در یک جعبه قلبی شکل، تعدادی ارکیده در دسته و میخک با دسر از جمله گل آرایی های موجود در dam-flower هستند.
س: محبوب ترین گل آرایی چیست؟

پاسخ: گل رز در جعبه ای به شکل قلب یکی از محبوب ترین گل آرایی ما تا کنون است.
س: گل آرایی به چه معناست؟

پاسخ: گل آرایی صرفاً به روشی اشاره دارد که ما یک دسته گل را برای ارسال آن برای شما طراحی می کنیم. می‌توانیم گل‌ها را در یک گلدان یا جعبه نگه داریم و شکلات، خرس عروسکی و غیره اضافه کنیم تا زیبایی و شگفت‌انگیز بودن گل‌ها را بیشتر کنیم.
س: چگونه گل ها را در یک سبد گل مرتب می کنید؟

پاسخ: ما زیباترین و تازه ترین گل ها را در حالت عمودی یا در حالت متمایل نگه می داریم تا مطمئن شویم که گل ها در سبد کاملاً و مناسب به نظر می رسند.
س: آیا می توانید یک سبد گل یک شبه یا نیمه شب تحویل دهید؟

پاسخ: بله، ما در dam-flower خوشحال خواهیم شد که با تعدادی گل تازه و زیبا در نیمه شب، یک شب و همچنین در همان روز به شما خدمت کنیم. تزیین باکس گل و پول
س: آیا می توانم گل ها را در گل آرایی خود سفارشی کنم؟

پاسخ: بله، شما می توانید گل آرایی خود را در dam-flower سفارشی کنید.
س: آیا می توانم هدایای دیگری را نیز با یک سبدگل تزئین شده با پول اضافه کنم؟

پاسخ: بله، ما گزینه های مختلفی برای افزودن به سبدگل تزئین شده با پول شما داریم.

سبدگل تزئین شده با پول یکی از کلاسیک ترین و سنتی ترین روش های تزئین گل آرایی است. قبلا هم گلفروشان حرفه ای و هم دختران جوان به دنبال گل با سبد می رفتند. این راحت‌ترین راه برای قرار دادن گل‌ها بدون خرد کردن یا آسیب رساندن به ساقه‌ها بود. علاوه بر این، قرار دادن سبد هنگام برش گیاهان راحت بود.

از سبدهای گل نیز برای مصارف تزئینی استفاده شده است تا این طبیعی بودن حفظ شود. مردم از سبدهایی با گل های تازه بریده شده برای تزئین خانه های ثروتمند استفاده می کردند – آنها در بالکن ها، راه پله ها و جایگاه های ویژه در اتاق ها قرار می گرفتند. به جای دسته گل هایی به شکل معمول ما، مردم اغلب گل هایی را در سبد ارائه می کردند.

بعداً مد گلدان ها آمد ، دسته گل ها در مخروط های کاغذی ارائه شدند و سبدهای گل به کلاسیک های نسبتاً فراموش شده تبدیل شدند. اما اکنون که افراد بیشتری به راه حل های طراحی طبیعی و پایدار علاقه مند هستند، سبد گل در سنگاپور دوباره محبوب شده است.

و اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه ترکیبات گل را در سبدها ایجاد کنید، به کارگاه ما خوش آمدید! باکس پول با گل
چه کسی از درس های ما سود می برد؟

صادقانه بگویم، ما آنقدر گل ها را دوست داریم که نمی توانیم فردی را تصور کنیم که از دانش ما استفاده نکند مگر اینکه کسی به گرده آلرژی داشته باشد.
طراحی گل آرایی یکی از بهترین انواع هنر درمانی است. اگر از مناظر شهری، دفاتر و فضای داخلی مراکز تجاری خسته شده اید، اگر می خواهید بدون ترک شهر از این مکان خارج شوید، کارگاه ما به پناهگاهی واقعی برای شما و احساسات شما تبدیل خواهد شد.

فقط تصور کنید – یک اتاق روشن که در آن گل های تازه، پر از قدرت و انرژی، همه جا چشم نواز هستند. گلبرگ‌ها و برگ‌های آن‌ها مملو از زندگی است و در لمس خنک هستند. با لمس سطح مخملی آنها، انگار از آسفالت شهر، بتن و شیشه ساختمان ها دور شده اید.

و چه عطری اینجاست! نت های حسی گل رز، نت های تند گل ارکیده. و همه اینها با رایحه سبز ساقه های تازه بریده شده طعم دار می شود. بدون گازوئیل یا دود اگزوز – فقط رایحه های طبیعی خالص. از روی عادت، حتی کمی سرگیجه. استودیوی ما برای پیچیدگی و تطبیق پذیری رایحه ها از هر عطری پیشی خواهد گرفت.

و در نتیجه این همه تماس جادویی با طبیعت – یک سبد گل زیبا که توسط دستان شما ایجاد شده است. حتی اگر کاملاً بالغ، فردی موفق و موفق باشید، احساس غرور، افزایش اعتماد به نفس و بخش قابل توجهی از خلق و خوی خوب خواهید داشت.