خرید گل کاغذی مستقیم از گلخانه + شرایط نگه داری

خرید گل کاغذی | خرید گل | گل کاغذی قیمت عمده , تولیدی گل کاغذی , گل کاغذی گلخانه , گلخانه تولید کننده گل کاغذی , فروش گل کاغذی ، Bougainvillea

در این صفحه میتوانید از قیمت های گل کاغذی باخبر شوید و همچنین با روش های نگه داری آن نیز آشنا شوید ، اگر قصد خرید و نگه داری گل کاغذی رو دارید این مطلب رو با دقت مطالعه کنید.

اگر به دنبال تاک گرمسیری سخت با رنگ های زیاد هستید، آن را پیدا کرده اید. گیاهان گل کاغذی مانند ناخن سخت هستند که شامل خارهای ناخن مانند آنها می شود. این گیاهان در فصل بهار در رویش تازه و تازه خود رنگی چشمگیر به نمایش می گذارند. اگر به فکر کاشت گل کاغذی در باغ خود هستید، مطمئن شوید که فضای زیادی برای گسترش و رشد آن در نظر بگیرید. برخی از انواع به ۴۰ فوت می رسند.

چیزی که بسیاری از مردم به عنوان شکوفه های گل کاغذی فکر می کنند، در واقع به هیچ وجه شکوفه نیستند. ساختارهای کاغذ مانند خودنمایی، یک برگ اصلاح شده به نام براکت هستند. این براکت ها گل های واقعی را در داخل خود پنهان می کنند که به رنگ های سفید و زرد کوچک و شیپوری شکل هستند.

گل های پر زرق و برق معمولاً در رویش های جدید یافت می شوند، که پس از خواب زمستانی، خودنمایی می کنند. به طور معمول، بهترین شکوفه ها را بعد از یک زمستان خشک خواهید دید.

خرید گل کاغذی مستقیم از گلخانه + شرایط نگه داری + گل کاغذی مصری, گل کاغذی در بالکن, گل کاغذی bougainvillea glabra, گل کاغذی, قیمت گل کاغذی, خرید گل کاغذی +

کل کاغذی | بوگین‌ ویلیا | Bougainvillea

رنگهای موجود در گلخانه ما :

گل کاغذی ارغوانی / گل کاغذی سفید/ گل کاغذی بنفش / گل کاغذی قرمز /

خرید گل کاغذی مستقیم از گلخانه + شرایط نگه داری + گل کاغذی مصری, گل کاغذی در بالکن, گل کاغذی bougainvillea glabra, گل کاغذی, قیمت گل کاغذی, خرید گل کاغذی + نحوه سفارش گل کاغذی : تلگرام : @Instajt و WhatsApp و تلفن : ۰۹۱۹۲۳۹۷۶۷۱ —

گلخانه ما گل کاغذی تولیدکننده عمده گل کاغذی میباشد ، شما میتوانید گل کاغذی را به قیمت عمده و قیمت تولید کننده از گلخانه ما سفارش دهید.

محل کاشت گل کاغذی

گیاهان گل کاغذی گیاهان گرمسیری هستند که در آب و هوای گرم و خشک رشد می کنند. در مناطق سردتر از منطقه ۹، آنها به عنوان گیاهان یکساله یا کانتینری رشد می کنند. در باغ، این کوهنورد چوبی را در کنار حصار بکارید یا یک پرده یا تکیه گاه دیگر تهیه کنید.

نحوه و زمان کاشت گل کاغذی

در باغ، این بومیان آمریکای جنوبی را در فاصله ۶ تا ۹ فوتی از هم در خاکی با زهکشی خوب و دور از گیاهان دیگر بکارید تا به آنها فضایی برای رشد بدهید. از آنجایی که آنها خارهای تیز دارند، آنها را چند فوت دورتر از مسیر پیاده روی یا سایر مناطق فعالیت قرار دهید. گل کاغذی را در بهار یا تابستان در باغ بکارید که به گیاه فرصت می دهد تا قبل از هوای خنک سیستم ریشه ای قوی ایجاد کند.

نکات مراقبت از گل کاغذی
سبک

گل کاغذی به مقدار زیادی آفتاب نیاز دارد. برخی از واریته‌ها می‌توانند در مقابل نور خورشید قرار بگیرند، اما در آفتاب کامل به خوبی عمل نمی‌کنند. در کمتر از آفتاب کامل، گیاهان بسیار پراکنده‌تر خواهند بود و نمایش گل‌های دیدنی کمتری خواهند داشت. از طرف دیگر، نگه داشتن گل کاغذی در آفتاب کامل باعث شکوفایی گیاه شما می شود.

خاک و آب

اگر گل کاغذی را در زمین می کارید، مطمئن شوید که خاکی با زهکشی مناسب دارند. آنها دوست ندارند برای مدت طولانی خیس بمانند. این گیاه خشک آن را دوست دارد، بنابراین هر سه یا چهار هفته یکبار به جای دفعات بیشتر، آن را عمیقاً آبیاری کنید. اگر اخیراً شکوفه های قابل توجهی نداشته اید، سعی کنید با جلوگیری از آب به گیاه خود دوره خشکی بدهید. این گاهی اوقات می تواند گیاهان شما را در دوره خواب فریب دهد و باعث گلدهی شود.

اگر از گل کاغذی به عنوان یک گیاه آپارتمانی استفاده می کنید، آن را در خاک گلدان مرطوب و با زهکشی خوب بکارید و گیاهان را در زمستان بیشتر خشک نگه دارید.

امکان خرید گل کاغذی به صورت تک فروشی و عمده فروشی ممکن است.

سلام گل کاغذی سفید یا هر رنگ دیگه بجز صورتی چه قیمتی هست

گل کاغذی در واقع گیاهی برای پرورش در بیرون از خانه است. به سرعت رشد می‌کند و پراکنده می‌شود و می‌تواند از سطوح بالا رود .

قیمت گل کاغذی اگر در حدود ۱۰۰ تا در رنگ های مختلف رو بخواهیم می فرمایید چند میشه؟ سلام وقت بخیر-گل کاغذی بنفش موجود دارین؟ چه قیمت؟ارسال با تیپاکس به تهران دارین ؟تشکر

شما گل کاغذی بنفش هم موجود دارین قیمت گل کاغذی رو میخواستم بپرسم و نحوه خرید گل کاغذی بنفش سطل ۱۰ قیمت چند چیه رنگهای هستش؟ ببخشید گل کاغذی پر گل دارید؟ و قیمت چقدر؟

سلام قیمت گل کاغذی طلایی چنده واگه میشه عکس بفرستید خرید حضوری دارید تهران شما گل کاغذی بنفش هم موجود دارین

قیمت گل کاغذی و سایز آن چقدر است؟
آماده‌ی کاشت در خاک است؟ گل کاغذی رنگ زرد وسفید موجوده
و در صورت سفارش چند روزه به دست ما می‌رسد؟ گل‌کاغذی‌ابلق‌چرنگها‌یی‌موچود‌است

سلام.قیمت گل کاغذی زرد و سفید در گلدان تحویل تهران حوالی میدان شهدا ؟

این گل کاغذی همینجوری میره دوس دارم از جاهای دیگش رو ساقه دوباره برگ در بیاره ولی همینجوری دراز میشه و اصلا گل نمیده گل کاغذی زرد قیمتش چنده سلام گل کاغذی چند رنگ دارید و قیمت چنده نهال یا همان بوته
گل کاغذی دارید؟
رنگهای صورتی، زرد، قرمز و سفید قلمه گل کاغذی چند تومن هست چند وقت هست و قیمتشون چنده؟

دما و رطوبت
در باغ، این گیاه زمانی بهترین عملکرد را دارد که دمای آن حداقل ۶۰ درجه فارنهایت باشد و تا دمای ۹۵ درجه فارنهایت را تحمل کند. در شرایط خشک رشد می کند.

هنگامی که گل کاغذی به عنوان یک گیاه آپارتمانی رشد می کند، رطوبت بالا در حدود ۵۰ درصد در طول دوره گلدهی و رطوبت کمتر در طول زمستان را دوست دارد.

کود
گل کاغذی یک تغذیه کننده سنگین است. در طول فصل رشد فعال گیاه را هر ماه کود دهید. یک کود دانه ای را در خاک بخراشید و خوب آبیاری کنید. اگر نمی توانید کود اختصاصی گل کاغذی پیدا کنید، از کود ۱۰-۱۰-۱۰ همه منظوره استفاده کنید.

هرس
اگر گیاهان شما از کنترل خارج می شوند، هرس و نگهداری بهتر است در پاییز قبل از چرخه رشد جدید انجام شود. همچنین می توانید به صورت دوره ای ساقه های رنگارنگ را در صورت نیاز در طول سال کوتاه کنید.

آفات و مشکلات
بزرگترین تهدید برای گیاهان گل کاغذی در باغ، کاترپیلار گل کاغذی است که نام مناسبی دارد. این کاترپیلار ۱ اینچی روی برگ‌های گیاه غذا می‌خورد و آن‌ها را نازک نشان می‌دهد. احتمالاً این آفت را نخواهید دید زیرا وقتی گیاه را لمس می کنید، کاترپیلار روی زمین می افتد. اگر برگ‌هایی را مشاهده کردید که روی آن‌ها خرد شده‌اند، می‌توانید گیاه را با یک شاهد مانند باسیلوس تورینگینسیس درمان کنید.

آموزش گل کاغذی
وقتی به دنبال خانه ای برای گل کاغذی خود هستید، به این فکر کنید که چگونه می خواهید آن را آموزش دهید. این گیاهان با رشد قوی می توانند به سرعت یک دیوار یا محوطه باغ را اشغال کنند، اما می توان آنها را آموزش داد و نگهداری کرد تا در شرایط مطلوب قرار گیرند. گل کاغذی را می‌توان در ظروف نیز استفاده کرد و به‌عنوان درختچه یا پوشش زمینی پراکنده تربیت کرد.

به دلیل عادت چوبی و رشد شدید گل کاغذی ، این گیاهان به خوبی می توانند به روش های مختلف دستکاری شوند. رایج ترین کار، به ویژه در مناطق گرمسیری که گیاهان مقاوم هستند، اجازه دادن به این گیاهان برای بالا رفتن از دیوارها و پرده ها است. این ساده ترین راه برای نمایش شکوفه های شگفت انگیز گل کاغذی است.

همچنین می توان از آنها در سبدهای آویز با حداقل مراقبت استفاده کرد. از آنجایی که این گیاهان پیچک ندارند، نیاز به کوکسینگ دارند، اما به عنوان گیاه سبد آویز نیازی به آموزش نیست.

سلام میخواستم سوال کنم گل کاغذی چطور میتونم ازتون خریداری کنم و قیمتش چنده؟؟؟ گل کاغذی قیمتشون عمده چقدر هست؟؟برای فروش میخوام

سلام وقت بخیر من گل کاغذی برای تراس جنوبی میخواستم نحوه سفارش و ارسال و قیمت بفرمایید

گل کاغذی موجود دارید؟ برابی خرید نهال گل کاغذی رنگ بنفش و صورتی شاد پیام دادم

اگر موجود دارید چه رنگیه و قیمتشم لطف کنید سلام،گل کاغذی قرمز (گوجه ای)موجود دارین؟

۱- هرس رز و کاغذی رو الان میتونید هرس کنید و نرکها ( شاخه های صاف و بلند که رنگ پوستش با رنگ پوست تنه اصلی متفاوت است)رو از ته شاخه حذف کنید وبقیه شاخه هارواز درهم بودن و پراکندگی در بیارید وهرس کنید
۲-زمان هرس و پاکنی از اول برج ۹ الی اول برج ۱۲ هست و شما میتونید به خاک گلهاتون کود کمپوست بدید
۳-زمان ابدهی گیاهان هفته ای یک مرتبه هست و شما بسته به نوع گیاه و گلدان نیاز ابی گیاه رو برطرف کنید

خرید گل کاغذی مستقیم از گلخانه + شرایط نگه داری + گل کاغذی مصری, گل کاغذی در بالکن, گل کاغذی bougainvillea glabra, گل کاغذی, قیمت گل کاغذی, خرید گل کاغذی +

گل کاغذی گل بیرونی و مقاومی است و
در این موقع سال بعلت نور کم ضعیف میشه
باید شرایط بیرون یعنی نور تهویه رطوبت بالا را براش مهیا کنید

علت خشک شدن سر شاخه های گل کاغذی چیه.هنگام دراوردن برگ جدید پس از چند روز خشک میشه ابیاریش هم هر وقت سطح خاک خشک شده وپشت پنجره جنوبی قرار دارد گل کاغذی رو چجوری بکارم ریشه بده

گل کاغذی پیوندی موجود هست؟
قیمت می خواستم لیست قیمت و انواع گل کاغذی هاتون رو ببینم

Bougainvillea درخت انگور پر جنب و جوش و شکوفه‌ای است که در استراحتگاه‌های ساحلی و استراحتگاه‌های بیابانی از سن دیگو تا میامی بر روی تخته‌ها بالا می‌رود. اگر به گیاهی سخت و گرمسیری با اقیانوس‌های رنگی نیاز دارید که بتواند در برابر گرما و خشکسالی مقاومت کند، گل کاغذی گیاه شماست.
Bougainvillea Barbara Karst

 

Bougainvillea ‘Barbara Karst’ دارای شکوفه های سرخابی است و تا ارتفاع ۴۰ فوتی صعود می کند.

گل کاغذی مانند ناخن ها سخت است، به سرعت رشد می کند و در تمام طول سال رنگی دیدنی به نمایش می گذارد. این تاک‌ها ماشین‌های گل‌دهنده‌ای هستند که هنگام بالا رفتن از دیوار، پراکنده شدن به عنوان پوشش زمین در دامنه‌های تپه، یا هرس و رشد در ظروف عالی به نظر می‌رسند. در اینجا چیزی است که باید در مورد پرورش گل کاغذی بدانید.
Bougainvillea 101

گل کاغذی بومی آمریکای مرکزی و جنوبی است و معمولاً در فلوریدا جنوبی، آریزونا، تگزاس جنوبی و کالیفرنیای جنوبی کشت می شود. انگورهای مستقر می توانند در برابر یخبندان خفیف مقاومت کنند، اما باید آنها را برای زمستان در مکان هایی که دما به زیر ۲۵ درجه می رسد، داخل خانه بیاورید.

سلام وقت بخیر ببخشید گل کاغذی برای کیش میخواستم چه رنگ هایی موجود دارید و اینکه در گلدان در تراس میشه کاشت؟

قیمت گل کاغذی :

قیمت کاغذی در فصول سال مختلف است و همچنین نسبت به سایز آن تعیین میشود ولی در حالت عادی شروع میشود.

شرایط نگه داری گل کاغذی

گل کاغذی
Bouguainvillea glabra

تکثیر گل کاغذی:
قلمه چوبی در اسفند ماه در ماسه و در گلخانه. پیوند در بهار، قلمه نیمه خشبی، خوابانیدن.

خاک گل کاغذی:
۲/ ۱ خاک رس +۲/ ۱کود پوسیده

نور گل کاغذی:
این گیاه به نور فراوان نیار دارد و باید در نورگیر ترین بخش کاشته شود.

حرارت گل کاغذی:
درجه حرارت ۳۷ درجه سانتیگراد در طول روز و ۱۵درجه سانتیگراد درشب هنگام برای این گیاه مناسب است و در خارج از این طیف دمایی گیاه رشد خوبی ندارد.

آبیاری گل کاغذی:

گل کاغذی باید یکبار و به طورکامل آبیاری شود وتا خاک گلدان کاملاً خشک نشده، آبیاری مجدد صورت نگیرد.باید به یاد داشت که در موقع گلدهی اگر خاک آن خیلی خشک شود، گل های آن خواهد ریخت. قیمت یک گلدان گل کاغذی قرمز رنگ و یک گلدان سرخابی وزرد چنده؟

کود گل کاغذی:
این گیاه به محلولی از کود تقویت شده با عناصر کمیاب نیاز دارد. افزایشppm 200 ازت به خاک، کمک فراوانی به رشد آن می کند. میکروالمنتها برای بقای این گیاه بسیار مهم و ضروری محسوب می شوند، همانطورکه عناصری مثل منیزیم، آهن، منگنز، برای رشد گل کاغذی جنبه حیاتی دارد. در هنگام زرد شدن برگهای این گیاه گاه لازم است تا ppm 50 سولفات منیزیم به خاک اضافه شود.

آفات و حشرات گل کاغذی:
اگر مراقبت و نگهداری از این گیاه به خوبی انجام شود، آفات و حشرات مشکلی را ایجاد نخواهند کرد. ولی در مواقع ضروری، از قارچ کش های محلول می توان استفاده کرد. شته و کرمها را می توان با رزمیترین، ارتن و تام کنترل کرد.

خرید گل کاغذی مستقیم از گلخانه + شرایط نگه داری + گل کاغذی مصری, گل کاغذی در بالکن, گل کاغذی bougainvillea glabra, گل کاغذی, قیمت گل کاغذی, خرید گل کاغذی +

نور گل کاغذی
این گیاه به آفتاب کامل نیاز دارد. خیلی از پرورش دهندگان، گل کاغذی را در طول فصل تابستان در بیرون از خانه می‌گذارند تا آفتاب بیشتری به آن بتابد.

آبیاری گل کاغذی
در طول فصل تابستان خاک گیاه را هر از گاهی مرطوب نگه دارید و در فصل زمستان آن را تقریبا خشک بگذارید. اگر در فصل زمستان شرایط خاکی خشک تری برایشان فراهم کنید در بهار سال بعد گل دهی بهتری خواهند داشت. بین دو آبیاری باید حتما خاک خشک شود وگرنه رشد رویشی زیاد شده و گل نمیدهد همچنین آبیاری زیاد باعث پوسیدگی ریشه های ظریف این گل میشود این گیاه به خشکی مقاوم است و هفته ای یکبار البته با توجه به میزان باد و گرما ،آبیاری برای این گیاه کافیست.

دما
گل کاغذی دماهای تقریبا بالا را تحمل می‌کند. این گیاه حتی هوای گرم مناطق استوایی را به خوبی تاب می‌آورد. پس در شهرهایی مانند اهواز و آبادان و … میتوان آن را در فضای آزاد کاشت. به سرما حساس بوده و در مناطق با سرمای زیر صفر درجه باید در زمستان به گلخانه منتقل شود.در ایران در مناطق گرمسیری جنوب در فضای سبز به خوبی قابل استفاده است و در مناطق سردتر از جمله شیراز در فصل گرم در فضای آزاد رشد مطلوبی دارد و در زمستان های سرد بهتر است به محل مناسب منتقل شود.

خاک گل کاغذی
گیاه خاکی با زهکشی خوب و مقدار زیادی پرلیت نیاز دارد. خاک رس آهکی برای رشد گل کاغذی مناسب است ولی درهر خاکی رشد میکند اما به خاک اسیدی با زهکشی عالی و سبک نیاز دارد در خاک سنگین و قلیایی گلدهی خوبی ندارد.

کود دهی گل کاغذی
در طول فصل تابستان و فصول رشد، گیاه را با کودی که حاوی تمامی عناصر مورد نیاز باشد، هر هفته یا هر دو هفته یک بار کود دهی کنید. کودهایی که مواد غذایی را آرام و به تدریج در خاک آزاد می‌کنند هم انتخاب‌های خوبی هستند.

خرید گل کاغذی مستقیم از گلخانه + شرایط نگه داری + گل کاغذی مصری, گل کاغذی در بالکن, گل کاغذی bougainvillea glabra, گل کاغذی, قیمت گل کاغذی, خرید گل کاغذی +

تکثیر گل کاغذی
اگر تصمیم به تکثیر گیاه‌تان گرفته اید تا فصل بهار صبر کنید سپس یک شاخه از گیاه را با قیچی تیز ببرید و در هورمون ریشه زایی قرار دهید و در خاک مناسب ریشه دهی بکارید. در صورتی که توانستید در جایی قرارش دهید که از پایین به خاک حرارت برسد و خاک گرم بماند. گیاه گل کاغذی تکثیر خیلی راحتی ندارد پس اگر در این کار شکست خوردید ناامید نشوید و یک بار دیگر امتحان کنید.

تعویض گلدان
گل کاغذی رشد سریعی دارد و در بیرون از خانه در صورتی که شرایط محیطی‌اش مناسب باشد، به سرعت به اندازه یک درخت کوچک، یا در صورتی که هرس نشود به صورت یک بوته بالا رونده بزرگ در می‌آید که می‌تواند تا ۴٫۵ متر هم رشد کند! در فضای خانه بهتر این است که با هرس به موقع ریشه و ساقه‌های گیاه، اندازه آن را کوچک نگه داشت. در هر بهار با تعویض گلدان گیاه ریشه‌ها را هرس کنید و برای این کار بسیار دقت کنید که به گیاه آسیب نزنید. هم چنین مواظب باشید که از وسایل هرس تمیز استفاده کنید تا بیماری‌های گیاهی، به وسیله ابزار هرس، به گل‌ کاغذی‌تان منتقل نشوند. زمانی که گیاه بزرگ‌تر شد تعویض گلدان را هر دو سال یک بار انجام دهید.

گل کاغذی مینیاتوری

من نهال گل کاغذی میخاستم واسه تو حیاط از کجا تهیه کنم ممنون میشم راهنمایی کنین من نهال گل کاغذی میخاستم واسه تو حیاط از کجا تهیه کنم ممنون میشم راهنمایی کنین

قیمت گل کاغذی واندازه قدی گل رامیشه لطف کنید

 

خرید گل کاغذی مستقیم از گلخانه + شرایط نگه داری + گل کاغذی مصری, گل کاغذی در بالکن, گل کاغذی bougainvillea glabra, گل کاغذی, قیمت گل کاغذی, خرید گل کاغذی +خرید گل کاغذی مستقیم از گلخانه + شرایط نگه داری + گل کاغذی مصری, گل کاغذی در بالکن, گل کاغذی bougainvillea glabra, گل کاغذی, قیمت گل کاغذی, خرید گل کاغذی +

سلام خسته نباشید لطف می کنید قیمت گل کاغدی هاتونو بگید ؟ من دو تا گلدان گل کاغدی در دو رنگ قرمز و صورتی می خوام. موجود دارید؟ قیمت و شرایط ارسالشو لطف میفرمایید توضیح بدید. سپاسگزارم. عکس دست چپ صورتیه و عکس دست راست سرخابیه درسته؟من یک بالکن با نور شدید آفتاب دارم می تونم گل کاغذی را تو بالکن بذارم؟ خیلی لطف کردین سپاس از راهنمایتون. پس من یک گلدان میخوام چون فقط یه رنگ موجوده . هزینه رو چطور پرداخت کنم؟ ارسال به چه شکله؟

گل کاغذی هست خدمتتون و یا قابل سفارش هست

گل کاغذی هام همه رو گل هستن ولی برگ ندارن علتش چیه
چ کودی استفاده کنم براشون
تو حیاط هستن آفتاب و نورکافی داره هفته ای دوبار هم آبیاری دلیل لبه دار شدن برگ گل کاغذی از چی میتونه باشه؟

سلام براساتیدمحترم گل کاغذی توماسه ریشه دارکردم حالا بایدتوی چه خاکی بکارمشون ممنون میشم راهنماییم کنید بهترین زمان برای قلمه گرفتن گل کاغذی چه وقتی هست؟

انواع گل کاغذی
“باربارا کارست” گل کاغذی ا
“باربارا کارست” گل کاغذی ا
جفری رایکوس
Bougainvillea ‘Barbara Karst’ گونه ای بسیار محبوب با خوشه های بزرگ از براکت های قرمز در تمام تابستان و پاییز است. تا ارتفاع ۴۰ فوتی صعود می کند. مناطق: ۹-۱۱

Bougainvillea “کالیفرنیا گلد”.
Bougainvillea “کالیفرنیا گلد”.
دنی اسکراک
Bougainvillea ‘California Gold’ یکی از بهترین گونه های گل کاغذی گلدار زرد است. از سنین پایین شروع به شکوفه دادن می کند و در طول سال براکت های زرد گرم تولید می کند. تا ۳۰ فوت بالا می رود. مناطق: ۹-۱۰

“Juanita Hattan” Bougainvillea
“Juanita Hattan” Bougainvillea
دنی اسکراک
Bougainvillea ‘Juanita Hatten’ گل‌های صورتی رنگ پررنگ در تابستان و برگ‌های سبز رنگ طلایی ارائه می‌دهد. تا ۲۰ فوت بالا می رود.

مناطق: ۹-۱۰

“Sundown Orange” Bougainvillea
“Sundown Orange” Bougainvillea
دنی اسکراک
Bougainvillea ‘Sundown Orange’ شاخه هایی را ارائه می دهد که به رنگ نارنجی عمیق شروع می شوند، به مرجانی محو می شوند و به صورتی سالمون بالغ می شوند. در تابستان شکوفا می شود و ارتفاع آن به ۲۰ فوت می رسد.

مناطق: ۹-۱۱

سوالات متداول

آیا می توان گیاهان گل کاغذی را به عنوان توپیاری تربیت کرد؟

گیاهان گل کاغذی ، تاپیاری های فوق العاده ای می سازند. از آنجایی که آنها به سرعت در حال رشد هستند، ایجاد گیاهان بلند با حداقل تلاش آسان است. در مقیاس کوچکتر، گل کاغذی می تواند نمونه های بونسای خیره کننده ای بسازد، اما آنها نیاز به هرس بی وقفه در طی چندین سال دارند.

چگونه می توانم شکوفه های بیشتری را در گل کاغذی تشویق کنم؟

به طور کلی، این گیاه با نور مستقیم خورشید و روزهای کوتاه‌تر بهترین شکوفه می‌دهد، که ممکن است نتوانید آن را کنترل کنید. با این حال، می توانید با کاشت گل کاغذی در خاکی با زهکشی خوب، آبیاری کم آن، کود دهی کم، و فشار دادن نوک آن برای تشویق رشد جدید، شکوفه ها را افزایش دهید.

انگورهای گل کاغذی ا رشد سریعی دارند و دارای ساقه های سفت با خارهای پوشیده از برگ های قلبی شکل هستند. انگورهای آنها با حمایت می توانند تا ۴۰ فوت رشد کنند. گونه های کم رشد و بوته ای فقط چند فوت ارتفاع دارند و می توانند در ظروف رشد کنند.

شکوفه های گل کاغذی به رنگ های بنفش، قرمز، نارنجی، سفید، صورتی و زرد می باشد. اما این شکوفه ها در واقع اصلاً شکوفه نیستند. ساختارهای کاغذ مانند، برگ اصلاح شده ای به نام براکت است که گل های واقعی گل کاغذی را پنهان می کند: شکوفه های کوچک و شیپوری شکل سفید و زرد.

نام گیاه شناسی: Bougainvillea
نام رایج: Bougainvillea
زمان شکوفه: در تمام طول سال
مناطق سختی: در مناطق ۹ تا ۱۱ چند ساله است و می توان آن را به صورت یکساله در مناطق سردتر کشت کرد.
کاشت گل کاغذی

گل کاغذی به آفتاب زیادی نیاز دارد. یکی را در یک نقطه سایه بکارید و با شورش شکوفه ها مواجه نخواهید شد – تمام هدف کاشت گل کاغذی . انگور و خار می گیری. حداقل به شش ساعت آفتاب در روز نیاز دارد.

خاک باید خاکی با زهکشی خوب باشد. آنها دوست ندارند برای مدت طولانی خیس بمانند و می توانند در خاک سنگین دچار پوسیدگی ریشه شوند. آنها خاک شن و سست را دوست دارند.

با احتیاط با توپ ریشه برخورد کنید. ریشه های گل کاغذی نازک هستند و در حین پیوند به راحتی آسیب می بینند.

پس از کاشت و سپس به صورت هفتگی تا زمان استقرار گیاه آبیاری کنید. پس از استقرار (که معمولاً یک تا دو سال طول می کشد)، آبیاری آن را به جز در مواقع خشکسالی شدید متوقف کنید. گل کاغذی آن را خشک دوست دارد.

مراقبت از Bougainvillea

گیاه خود را در طول سال هرس کنید، اما به خصوص در اواخر زمستان قبل از چرخه رشد جدید. برای بهترین شکوفه، تمام شاخه ها را تا ۲۰ فوت یا کمتر کوتاه کنید. گل کاغذی با رشد جدید شکوفا می شود، بنابراین می توانید بعد از هر دوره شکوفه هرس کنید.

انتهای انگورهایی را که در شرف شکوفه دادن هستند، خرج کنید. نمایش متراکم تری از براکت ها خواهید داشت.

اگر پس از استقرار درخت انگور به طور منظم باران می بارد، نیازی به آبیاری ندارید. گل کاغذی آن را خشک دوست دارد. آبیاری خوب و عمیق را هر سه یا چهار هفته یک بار به آبیاری های کم عمق ترجیح می دهد. به گل کاغذی آب زیاد بدهید و ممکن است به بیماری های قارچی و پوسیدگی ریشه مبتلا شود.

گل کاغذی وقتی در سمت خشک نگهداری شود بهتر شکوفا می شود. آب زیاد باعث رشد سبز و گل های کمتری می شود. آن را خشک نگه دارید.

سرماخوردگی یک مشکل است. این مناطق گرمسیری دوست ندارند به زیر ۳۰ درجه بروند. آنها می توانند یک یا دو شب یخ ​​زدگی خفیف را تحمل کنند، اما هر چیزی بیشتر و می میرند. انگورهای تثبیت شده بهتر از انگورهایی که اخیراً کاشته شده اند می توانند در برابر سرمای دوره ای مقاومت کنند.

بهش کود نده این گیاه سخت به آن نیاز ندارد. اما خاک اطراف آن را با کمپوست تغذیه کنید. یک لایه ۳ اینچی کمپوست در بهار کافی است. اگر باید کود دهی کنید، از غذای نخل و هیبیسکوس استفاده کنید.

آموزش گل کاغذی

گل کاغذی های بلندتر نیاز به حمایت دارند وگرنه پوشش زمین خواهند بود. از آنجایی که آنها دوقلوهای انگور هستند و پیچک هایی برای چسباندن خود به دیوار ندارند، باید آنها را ببندید. آنها را می توان بر روی یک داربست، بالای درختچه، حصار یا سازه آموزش داد. از گره های محکم استفاده کنید و آنها را خوب ببندید، زیرا شاخه های گل کاغذی می تواند سنگین باشد.
گل کاغذی صورتی و بنفش

عکاسی راب کاردیلو

Bougainvillea را می توان برای رشد بر روی یک داربست، بالای درختچه یا روی حصار تربیت کرد.

انواع کوتاه‌تر و بوته‌دار را می‌توان به صورت پرچین یا تاپیاری برش داد. برخی از افراد حتی آنها را به عنوان گیاهان بونسای تربیت می کنند.
پرورش گل کاغذی در گلدان

اگر به اندازه کافی خوش شانس نیستید که در مکانی زندگی کنید که هرگز یخ نمی زند اما همچنان می خواهید گل کاغذی پرورش دهید، یک خبر خوب وجود دارد: گل کاغذی در ظروف عالی عمل می کند. انگور در واقع زمانی که ریشه های آن کمی شلوغ باشد بیشتر شکوفا می شود، بنابراین قرار دادن گل کاغذی در گلدان آن را به یک دستگاه گلدهی تبدیل می کند. هنگامی که سرمای زمستان فرا رسید، گل کاغذی گلدانی خود را به داخل خانه بیاورید و آن را در کنار پنجره ای آفتابی قرار دهید تا گرما بازگردد. در اینجا چیزی است که باید در مورد پرورش گل کاغذی در گلدان بدانید.

خرید گل کاغذی مستقیم از گلخانه + شرایط نگه داری + گل کاغذی مصری, گل کاغذی در بالکن, گل کاغذی bougainvillea glabra, گل کاغذی, قیمت گل کاغذی, خرید گل کاغذی +

منابع :

agronic.ir/post/1077/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4-%DA%AF%DB%8C%D8%A7%D9%87-%DA%AF%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0%DB%8C

golemanoto.ir/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%88-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%AF%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0%DB%8C/