گل پپرومیا کاپراتا یا چرمی

گل پپرومیا کاپراتا یا چرمی | خرید گل پپرومیا | قیمت عمده گل پپرومیا چرمی

گل پپرومیا کاپراتا یا چرمی + خرید پپرومیا چرمی, پپرومیا چرمی قیمت عمده, پپرومیا چرمی +

نام گل : پپرومیا چرمی | قاشقی چرمی | | پپرومیا کاپراتا

گل پپرومیا کاپراتا یا چرمی + خرید پپرومیا چرمی, پپرومیا چرمی قیمت عمده, پپرومیا چرمی + نحوه خرید و سفارش تکی یا عمده پپرومیا چرمی : تماس با تلگرام : @Instajt و یا شماره تلفن : ۰۹۱۹۲۳۹۷۶۷۱ —

خاک مناسب و مطلوب زندگی پپرومیا، مخلوطی از خاک باغچه، خاک برگ و ماسه می باشد.
برای تکثیر این گیاه مخصوصا نوع کوچک آن ، بهتر است برگها را با دمبرگ، از اواسط بهار تا اواسط تابستان جدا کنید و دمبرگ رابا حفظ حدود ۵/۲تا ۳ سانتیمتر از طول آن با یک چاقوی تیز ببرید.سپس برگها را در یک ظرف مسطح حاوی کمپوست بذر و قلمه فرو کنیدو بعد از آن یک آبیاری سبک انجام دهید. پهنک برگ باید با خاک تماس داشته باشد اما به زیر خاک فرو نرود. قلمه ها ی برگی پپرومیا را در دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و در نور مناسب نگاه دارید. برگهای پژمرده و فاسد، باید بلافاصله خارج شوند. ریشه دهی تا دو ماه طول خواهد کشید و گیاه جدید در محل اتصل برگ به دمبرگ به وجود می آید. زمانی که گیاه به اندازه ۳ تا ۵ سانتیمتر رشد کرد آن را بیرون آورده و درگلدانی با قطر دهانه ۹ سانتیمتر حاوی کمپوست گلدانی با پایه پیت بکارید.

گل پپرومیا کاپراتا یا چرمی + خرید پپرومیا چرمی, پپرومیا چرمی قیمت عمده, پپرومیا چرمی +

شرایط نگهداری گیاه آپارتمانی پپرومیا چرمی :

آبیاری: پپرومیا چرمی به میزان کمی آب نیاز دارد. سطح خاک گلدان بین دو آبیاری باید خشک شود و سپس آبیاری را انجام دهید. در فصل زمستان آبیاری باید به مقدار کمتری انجام شود و آب ولرم در فصل های سرد سال برای آبیاری این گیاه مناسب تر می باشد.

نور: پپرومیا به نور غیر مستقیم خورشید نیاز دارد به همین دلیل است که شما به راحتی در داخل اتاق می توانید آن را نگهداری نمایید.

خاک مناسب: بهترین خاک برای پرورش پپرومیا ترکیبی از ماسه، خاک برگ و خاک باغچه می باشد.

رطوبت: پپرومیا گیاهی رطوبت دوست است و شما می توانید از غبارپاشی برای مرطوب نگه داشتن برگ های آن استفاده نمایید.

روش تکثیر: پپرومیا همچون بنفشه ی آفریقایی از طریق قلمه ی برگ تکثیر می شود و همچنین با قلمه ساقه و تقسیم کردن بوته می توان این گیاه را تکثیر نمود.

کود دهی و تغذیه: از کود کامل گیاهان آپارتمانی با میزان مصرفی نوشته شده بر روی بسته بندی برای تغذیه ی پپرومیا می توانید استفاده نمایید.

بیماری های پپرومیا چرمی :

اگر گل های گیاه سیاه شده و جمع میشوند نشان از گرمی هوا و آبیاری کم دارد ، به گیاه سایه بیشتری بدهید و همچنین گیاه را غبارپاشی کرده و دو روز یکبار سیراب کنید .

منابع :

nargil.ir/Plant.aspx?Name=Peperomia-Caperata&cid=5354

 

گل پپرومیا کاپراتا یا چرمی + خرید پپرومیا چرمی, پپرومیا چرمی قیمت عمده, پپرومیا چرمی + گل پپرومیا کاپراتا یا چرمی + خرید پپرومیا چرمی, پپرومیا چرمی قیمت عمده, پپرومیا چرمی + گل پپرومیا کاپراتا یا چرمی + خرید پپرومیا چرمی, پپرومیا چرمی قیمت عمده, پپرومیا چرمی + گل پپرومیا کاپراتا یا چرمی + خرید پپرومیا چرمی, پپرومیا چرمی قیمت عمده, پپرومیا چرمی + گل پپرومیا کاپراتا یا چرمی + خرید پپرومیا چرمی, پپرومیا چرمی قیمت عمده, پپرومیا چرمی +