فروش چمن یال اسبی مناسب فضای سبز

فروش چمن یال اسبی مناسب فضای سبز | چمن یال اسبی تهران ، Ophiopogon ، قیمت چمن یال اسبی عمده

چمن یال اسبی یک پوشش زمینی همیشه سبز بسیار مقاوم در برابر نمک است که تا ۱ اینچ بلند می شود، چمن مانند است و شکل کوتوله ای دارد. برگهای آن ریزتر از Liriope spp است، با این حال این دو گونه اشکال مشابهی دارند. این پوشش زمینی همیشه سبز یک تشک توسط دوندگان تشکیل می دهد.

این گیاه یک جایگزین چمن برای مناطق سایه دار است و باید سالانه چمن زنی شود. انتخاب‌های کوتوله‌ها به کندی رشد می‌کنند و با آب، سنگ‌ها، استوانه‌های بلوکی، شیب‌ها، تخت‌های لبه‌دار، راه‌آهن مدل، و در گیاهان گلدان داخلی برای نشان دادن میوه‌های آبی زینتی و شفاف که در شاخ و برگ‌ها پنهان شده‌اند، استفاده می‌شوند.

این گیاه سایه و خاک های مرطوب و با زهکشی خوب را ترجیح می دهد. مقاوم به آفتاب و نسبتاً عاری از آفات است، اما شاخ و برگ ها می توانند توسط راب ها تغییر شکل دهند.

نکات شناسه سریع:

برگها بسیار باریک و کمتر از یک اینچ عرض دارند
گل آذین پنهان و دمگل مسطح است
میوه ها آبی کبالت هستند
پوشش زمینی علف مانند، تپه‌ریزی، سنگی‌ساز

فروش چمن یال اسبی مناسب فضای سبز + یال اسبی +

فروش چمن یال اسبی مناسب فضای سبز + یال اسبی + نحوه فروش و سفارش چمن یال اسبی : تماس با تلگرام : @Instajt و WhatsApp یا شماره تلفن : ۰۹۱۹۲۳۹۷۶۷۱ —

 

چمن یال اسبی به عنوان گیاه پوششی به کار می رود و جهت کاشت در باغ صخره ای نیز مناسب می باشد . فاقد آفات و بیماری های خاص می باشد.

برای تکثیر این گیاه هم میتوان از بذر و هم میتوان از تقسیم بوته استفاده نمود ولی بهترین و متداولترین روش ازدیاد، تقسیم بوته است. برای این منظور وقتی گیاه به اندازه کافی رشد نمود، آن را از خاک خارج کرده و از قسمت ساقه زیرزمینی گیاه را به چند قسمت تقسیم می نمایند و هر قسمت به طور جداگانه کشت میشود.

چمن یال اسبی

گیاهی دائمی و همیشه سبز با توده فشرده ای از برگ های سبز تیره به پهنای ۳ میلیمتر و طول ۳۰ سانتیمتر تشکیل می دهد. این گیاه به آرامی با ساقه های زیرزمینی گسترش می یابد. این گیاه دارای گل های کوچک به رنگ یاسی کم رنگ در تابستان روی سنبله های کوتاه که اغلب در میان برگ ها هستند ظاهر می شوند.

میوه های آبی رنگ به اندازه نخود بعد از پژمردگی گل ها تشکیل می شود. میتوان از این گیاه به جای چمن نیز استفاده نمود حسن این چمن این است که قد نمیکشد و تقریبا در یک قد می ماند که در واقع نیاز به هرس ندارد. قیمت چمن یال اسبی سبز

این گیاه مقاوم به سایه و سایه آفتاب پسند می باشد.این گیاه مقاوم و نیمه مقاوم به سرما می باشد سرما را تا ۵ درجه سانتیگراد زیر صفر تحمل می کند.

این گیاه به خاک زهکشی شده احتیاج دارد. ترکیب خاک باغچه و خاک برگ برای این گیاه مناسب می باشد.نیاز به آبیاری متوسط دارد و فاصله بین دو آبیاری باید اجازه داده شود سطح خاک خشک گردد. این گیاه تا حدودی به خشکی مقاوم می باشد.

اینهم گیاه پوشاننده و بادوامیه مزیتشم اینه آب کمتری میخواد نسبت به چمن احتیاج به ماشین چمن زن هم نداره

چمن یال اسبی به عنوان گیاه پوششی به کار می رود و جهت کاشت در باغ صخره ای نیز مناسب می باشد . فاقد آفات و بیماری های خاص می باشد.

گیاهی دائمی و همیشه سبز با توده فشرده ای از برگ های سبز تیره به پهنای ۳ میلیمتر و طول ۳۰ سانتیمتر تشکیل می دهد. این گیاه به آرامی با ساقه های زیرزمینی گسترش می یابد. این گیاه دارای گل های کوچک به رنگ یاسی کم رنگ در تابستان روی سنبله های کوتاه که اغلب در میان برگ ها هستند ظاهر می شوند.

میوه های آبی رنگ به اندازه نخود بعد از پژمردگی گل ها تشکیل می شود. میتوان از این گیاه به جای چمن نیز استفاده نمود حسن این چمن این است که قد نمیکشد و تقریبا در یک قد می ماند که در واقع نیاز به هرس ندارد.

یال اسبی سطل ۳ تعداد ۱۵۰۰تا فروش نقد یال اسبی ریشه پرس سایز نایلکس چمن یال اسبی تعداد ۲۰۰ عدد قیمت دونه اینیازمند چمن یال اسبی هستم نیازمند چمن یال اسبی هستم سطل ۳ یا ۳٫۵

چمن یال اسبی سطل۴ تعداد١٠٠٠تا همه پر وزیبا بدون لک همکاران بخیر.۶۰۰عدد چمن یال اسبی سطل۳موجوده.

دوهزار تا یال اسبی سطل سه ریشه پر فروش چمن یال اسبی سایزسطل ۱۴تعداد۷۰۰۰تاقیمت تعداد۵۰۰ تا یال اسبی گلدانی نیازمندم فوری

یال اسبی ابلق این گل شاداب با برگهای دو رنگش بهترین پوشاننده خاک گلدان هاتون هست ، این گل رو توی گلدانهای دیگه خیلی راحت میتونین تکثیرش کنین ، فکرش رو بکنین توی تمام گلدان کاشته اید و دیگر اثری از ظاهر خاک گلدان ندارید، سرسبزه سرسبز

یال اسبی ‌…چمن….تعداد ۹۰۰٫٫قیمت توافقی

چمن یال اسبی کنار گیاه مادر بچه میده ؟ چون الان ۳تا کوچیک دور گلدون هستن

عکس از چمن یال اسبی بدید لطفا یال اسبی چمن تعداد ۹۰۰‌ عدد قیمت توافقی

سلام ، چمن یال اسبی رو بزارم پشت پنجره آفتاب گیر یا ب دور نور خورشید باشه ؟ بعد این که اینا پاجوش میزنن؟ دوتا کوچیک دو سمت گیاه دراومده

سلام این یال اسبی من یک دفعه داد اون پر سفید دیگه نه قطع کنم یا خوب میشه

برای خرید چمن یال اسبی نیازمند یال اسبی گلدان ۴ پر میباشم یال اسبی چه گیاهیه؟

چمن یال اسبی نایلکسی تعداد بالا مورد نیازه از دوستان کسی داره پی وی پیام بدین. عکس و قیمت پی وی ارسال کنید

خصوصیات فیزیکی

یک گیاه چند ساله کوچک، همیشه سبز و خوشه ای که به ارتفاع ۰٫۲ متر و عرض ۱ متر + رشد می کند.
گل و شاخ و برگ

این گیاه چند ساله کوچک در حال رشد دارای برگ های سیاه و باریک باریکی به طول ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر است. خوشه‌های کوچک بسیاری از گل‌های سفید مایل به ارغوانی در گیاهان بالغ در طول ماه‌های تابستان و میوه‌های کروی به رنگ آبی تیره تولید می‌شوند.
سایت برگزیده

آفتاب کامل را با خاکی با زهکشی خوب ترجیح می دهد، اما پس از ایجاد سایه جزئی و شرایط خشک را تحمل می کند.
آماده سازی برای کاشت

همیشه گیاهان سالم و با رشد خوب را انتخاب کنید و بعد از باران های پاییزی بکارید. قبل از کاشت، اطمینان حاصل کنید که گلوله ریشه اشباع شده است و کیسه یا گلدان کاشت را با حداقل اختلال ریشه خارج کنید. ریشه های شکسته را کوتاه کنید و در همان سطح ظرف بکارید. حفره ای به قطر دو برابر توپ ریشه حفر کنید و محکم کنید و پس از کاشت آن را آب دهید.

اگر گیاهان در دوره خشک‌تری کاشته می‌شوند، مطمئن شوید تا زمانی که کاشته شوند به خوبی آبیاری شوند. با مقداری کود عمومی آهسته رهش بکارید و سپس هر بهار یک کود آلی مانند خون و استخوان را با یک مشت در متر مربع با شروع رشد جدید بکارید.

نکات تعمیر و نگهداری

برای کمک به سرکوب علف های هرز و حفظ رطوبت، سالانه یک مالچ ارگانیک بمالید. سالانه در بهار با کودهای متعادل مانند خون و استخوان به مقدار یک مشت در متر مربع در بهار با شروع رشد جدید تغذیه کنید. چمن موندو به نگهداری مداوم کمی نیاز دارد. ساقه‌های گل را می‌توان پس از گل‌دهی برش داد تا ظاهری مرتب و منظم داشته باشد. تقسیم گیاهان با چنگال باغچه آسان است، فقط گیاهان را بلند کرده و از هم جدا کنید.

آفات و بیماری ها

به طور کلی بدون مشکل، اما مراقب باشید که علف های هرز اگزالیس به توده های ایجاد شده وارد شود، زیرا حذف آن می تواند بسیار دشوار باشد.
مکان در باغ گیاه شناسی اوکلند

درختان شهری

فروش چمن یال اسبی مناسب فضای سبز + یال اسبی +

،از همکاران یال اسبی پاکتی کسی داره؟ نیازمند ده هزار یال اسبی سطل چمن یال اسبی جهت فروش چمن یال اسبی تعداد موجود یال اسبی گلدان نشایی هستم به تعداد ۶۰۰۰گلدان

درباره این رقم:

Ophiopogon japonicus تیغه‌های عنکبوتی سبز، گل‌های سفید بنفش نازک زنگی شکل و ظریف روی خوشه‌های تیره و میوه‌های سیاه مایل به آبی براق را ارائه می‌کند. همه دلایل خوبی برای دعوت از این گیاه چند ساله چند ساله به باغ خود دارید. تافت‌های سبز رنگ همیشه سبز با برگ‌های سبز تازه در حال ظهور می‌توانند به‌طور چشمگیری در مقابل Carex، Athyrium یا Hakonechloa طلایی قرار بگیرند. اما بیشتر مردم از آن در کنار مسیر یا در گلدان استفاده می کنند…

این عکس ها در حالی که در باغ گیاه شناسی لیون مخفیانه بود گرفته شده است.

موقعیت: آفتاب کامل، نیمه سایه
خاک: تقریباً هر خاکی در بالی روبرت به خوبی رشد می کند
گلها: آوریل، می، ژوئن
سایر ویژگی ها: شاخ و برگ یا میوه جالب، مناسب برای ظرف، پوشش زمین عالی
سختی: H5 – در اکثر نقاط در سراسر انگلستان مقاوم است، حتی در زمستان های شدید (۱۵- تا ۱۰- درجه سانتیگراد)، کاملاً مقاوم، در بالی روبرت به خوبی رشد می کند.
عادت: تشکیل توده، پرزدار
شاخ و برگ: همیشه سبز
ارتفاع: ۱۰ – ۲۵ سانتی متر (۰٫۳ – ۰٫۸ فوت)
گسترش: ۱۵ – ۴۵ سانتی متر (۰٫۵ – ۰٫۸ فوت)
زمان رشد کامل: ۲ تا ۵ سال
نوع گیاه: علفی چند ساله، علف مانند
رنگ: سبز
به خوبی با: Carex، Athyrium یا Hakonechloa سازگار است

درباره این جنس:

Ophiopogon (of-e-op-o-gon)، معمولاً به عنوان چمن زنبق شناخته می شود، سرده ای از گیاهان دائمی همیشه سبز بومی معتدل گرم تا مناطق گرمسیری شرق، جنوب شرق و جنوب آسیا است. علیرغم ظاهر چمن مانند آنها، آنها ارتباط نزدیکی با علف های واقعی Poaceae ندارند. نام این جنس از یونانی ophis، مار و پوگون، ریش گرفته شده است که احتمالاً به برگها و رشد پرزدار آن اشاره دارد.

آنها از ریزوم‌های کوتاه رشد می‌کنند و دسته‌هایی از برگ‌ها را می‌برند که از آن‌ها گل‌ها به شکل شاخه‌هایی که روی ساقه‌های کوتاه بالای برگ‌ها نگه داشته می‌شوند، بیرون می‌آیند. در میان صخره‌ها، در جلوی مرز، در گلدان، در امتداد مسیرها، نزدیک آب یا انبوه Ophiopogon یک پوشش زمینی آسان است. این گیاه به خوبی با سایر ریشه های گیاهان رقابت می کند و بیشتر خاک ها را در آفتاب کامل تا نیمه سایه ترجیح می دهد.

فرهنگ

بهتر است در خاک های غنی، حاصلخیز، هوموسی، کمی اسیدی، مرطوب اما با زهکشی خوب، در نیمه سایه تا سایه کامل رشد کنید. رطوبت ثابت و یکنواخت را در خاک هایی که خشک نمی شوند ترجیح می دهد. در قسمت های شمالی USDA Zone 6 که باید در یک مکان محافظت شده قرار گیرد، به طور قابل اعتمادی در زمستان مقاوم نیست.

شاخ و برگ گیاه در آب و هوای گرم زمستانی همیشه سبز است، اما شاخ و برگ ممکن است به طور قابل توجهی در زمستان های سنت لوئیس کاهش یابد. توده های چمن مانند با گذشت زمان به یک پوشش زمین بلند ۱۲ اینچی تبدیل می شوند که تا حدودی به طور نامحدود اما به آرامی به عرض ۱۲ اینچ یا بیشتر گسترش می یابد. از طریق تقسیم تکثیر کنید.

“Nigrescens” بهترین رنگ شاخ و برگ سیاه را در مکان های آفتابی ایجاد می کند. برای رشد به عنوان پوشش زمین، گیاهان بهتر است با فاصله ۴ اینچی از هم فاصله داشته باشند.
ویژگی های قابل توجه

Ophiopogon planiscapus که معمولاً موندو گراس یا چمن زنبق نامیده می شود، گیاهی چند ساله با ریشه غده ای، اغلب استولونی ساز و علف مانند از خانواده سوسن است. معمولاً در توده‌هایی که به آرامی گسترش می‌یابند به ارتفاع ۸-۱۲ اینچ رشد می‌کند. بومی ژاپن است.

این گیاه بدون ساقه است که دارای برگ‌های باریک، خطی، سبز تیره و پایه (به عرض ۳/۱۶ اینچ) است که به صورت توده‌های کمانی و به آرامی با ارتفاع ۸ تا ۱۲ اینچ ظاهر می‌شوند. گل‌های زنگ‌شکل سفید، ۶ تاپلی (طول ۱/۴ اینچ)، اغلب با رنگ یاس بنفش، در تابستان در شاخه‌هایی که در بالای ساقه‌های بی‌برگی قرار دارند، شکوفا می‌شوند. پس از گل ها، توت های کروی، به اندازه نخود، بنفش تیره براق قرار می گیرند.

نام جنس از یونانی ophis به معنی مار و pogon به معنی ریش گرفته شده است.

“Nigrescens” که معمولاً به آن علف موندو سیاه یا چمن زنبق سیاه می گویند، بیشتر به دلیل تولید برگ های باریک، خطی، علف مانند و بنفش مایل به سیاه (به عرض ۳/۱۶ اینچ) که به صورت توده های قوسی شکل ظاهر می شوند که تا ۶-۸ افزایش می یابد، شناخته شده است. ” بلند قد. توده ها تا حدودی کوتاه تر از گونه های گیاهان هستند.

برگ ها در بسیاری از موقعیت های نوری تقریبا سیاه به نظر می رسند. این رقم ممکن است سیاه ترین شاخ و برگ را در بین گیاهان چند ساله داشته باشد. گل‌های سفید و زنگ‌شکل (به طول ۱/۴ اینچ) با رنگ‌های صورتی تا یاسی در تابستان شکوفا می‌شوند. توت های گلوبولار بنفش تیره در پاییز بالغ می شوند. “Nigrescens” گاهی اوقات در تجارت با نام O. p. فروخته می شود. «عربیکوس»، O. p. «اژدهای سیاه» یا O. p. “شوالیه آبنوس” که به طور کلی مترادف در نظر گرفته می شوند.

چالش ها و مسائل

بدون مشکل جدی حشرات یا بیماری. سختی زمستانی در منطقه سنت لوئیس یک نگرانی است.
استفاده می کند

پوشش زمینی زینتی و چمن مانند کم تعمیر و نگهداری برای مناطق سایه دار. عمدتاً به خاطر انبوهی از برگ های علف مانند رشد می کند. تخت ها، جبهه های مرزی، لبه ها و باغ های صخره ای. نهرها و حواشی برکه.

فروش چمن یال اسبی مناسب فضای سبز + یال اسبی +