خرید گل دیفن باخیا مستقیم از گلخانه

خرید گل دیفن باخیا | دیفن باخیا عمده | قیمت دیفن باخیا

خرید گل دیفن باخیا مستقیم از گلخانه + دیفن باخیا +

نام گل : دیفن باخیا

خرید گل دیفن باخیا مستقیم از گلخانه + دیفن باخیا + نحوه خرید و سفارش دیفن باخیا : تماس با تلگرام : @Instajt و یا شماره تلفن : ۰۹۱۹۲۳۹۷۶۷۱ —

گیاه بسیار خطرناک ” دیفن باخیا “ که اکثر جا هادر منازل و دفاتر نگهداری می شود بسیار سمی بوده و می تواند به مرگ افراد بویژه کودکان منجر شود. در صورتی که قطعه ای از برگ آن خورده شود انسان را می کشد – دست زدن به برخی از انواع آن بعد از تماس با چشم انسان را کور میکند

سلام قیمت عمده دیفن با سایز سطل وارتفاع گل اگه بدین ممنون میشم سلام . میشه قیمت دیفن با تصویر برام بفرستی جمله میخوام کوچیک و متوسط سلام قیمت عمده دیفن سایز کوچیک میخوام سلام خسته نباشی ، گل دیفن باخیا چن قیمته عمده

نیازهای دیفن باخیا :

نور: نور غیر مستقیم بهترین نور است،نژادهای برگ تیره نسبت به سایه مقاوم هستند،در صورتی که تاریک باشد گیاه علفی و بیش از اندازه دراز میشود.

دما: درجه ۱۳-۱۸ درجه را ترجیح میدهد،برای مدت کمی در ۱۰ درجه نیز مقاومت میکند،ولی ممکن است برگهای پائین ریزش کنند،در صورتی که درجه حرارت بالاتر از ۲۴ درجه باشد،غبارپاشی و ابیاری زیادی توصیه می گردد

آبیاری: آبیاری با اب سبک بدون املاح توصیه میشود،بین دو آبیاری حتما خاک خشک شود.

رطوبت: ساخت جزیره در زیر گلدان بهترین پیشنهاد برای تامین رطوبت این گل هستش.

تغذیه: هر ماه دوبار با کود مخصوص گیاهان زینتی طبق دستور گیاه را تغذیه مصنوعی کنید.

خاک مناسب: خاک برگ،مخلوطی از کمپوست و گلفروشی.

تعویض گلدان: هر سال در بهار گلدان را با ۲ اندازه بزرگتر عوض کنید.

تمیز نمودن برگها: با اسفنج یا پارچه مرطوب برگها را هر ماه تمیز کنید،مواظب باشید برگها خراشیده نشوند

نور: نور غیر مستقیم بهترین نور است،نژادهای برگ تیره نسبت به سایه مقاوم هستند،در صورتی که تاریک باشد گیاه علفی و بیش از اندازه دراز میشود.

سوال : آیا دیفن باحیا کود نیاز دارد ؟

جواب : بله دیفن باخیا نیاز به کود دارد ، کود مناسب مثل سه ۱۸ ، هر ۵۰ یا ۴۰ روز یکبار

خرید گل دیفن باخیا مستقیم از گلخانه + دیفن باخیا +

بیماری های دیفن باخیا

برگها زرد و تار عنکبوت زیر آنها مشاهده می‌گردد: عامل، کنه ریز قرمز است. هر دو هفته یکبار با سم کنه کش گیاه را سمپاشی نمایید تا علائم برطرف گردند.

برگها خشک شده و سقوط می‌نمایند: هوا خیلی گرم و خشک است. رطوبت خاک را بازدید و در صورت لزوم آبیاری نمایید. غبار پاشی را فراموش نکنید و گیاه را به محل خنک‌تری منتقل نمایید.

لکه‌های سوخته روی برگها است: در آفتاب غبارپاشی نموده‌اید، اگر چه گیاه به غبار پاشی نیاز دارد ولی بهترین موقع آن صبح و عصر در سایه‌است.

بعضی از برگها و ساقه‌ها می‌پوسند: عامل آن قارچ است. غبارپاشی را کمتر کنید. گیاه را در درجه حرارت ۱۶ درجه سانتیگراد نگه دارید و با سم قارچ کش سمپاشی کنید.

زخمهای سفید پنبه‌ای شکل روی برگها و قاعده آنها مشاهده می‌گردد: حشره آفت عامل آن است. گیاه را هر دو هفته یکبار با سم حشره کش نفوذی سمپاشی نمایید.

برگها رنگ پریده و به سفیدی گرایش نموده‌اند: یا نور زیاد است و یا احتیاج به کود دهی دارد.

برگهای پایین زرد و لکه‌های قهوه‌ای در حاشیه آنها مشاهده می‌گردد: آبیاری بیش از اندازه‌است. اجازه دهید سطح خاک گلدان در فاصله بین دو آبیاری خشک شود سپس با میزان کمتری آبیاری را انجام دهید.

برگهای پایین به طرف داخل می‌پیچند و خشک می‌شوند: کاملا طبیعی است با بالا رفتن سن گیاه برگهای پایین می‌ریزند. بهتر است گیاه را به محل خنک‌تری منتقل نمایید.

برگها رنگ پریده و سقوط می‌کنند: هوا خیلی سرد است. گیاه را به محل گرمتری منتقل نمایید.

خرید گل دیفن باخیا مستقیم از گلخانه + دیفن باخیا +

منابع :

niksalehi.com/news/دیفن-باخیا.html