خرید گل فلامینگو فایر فلش

گل فلامینگو | قیمت گل فلامینگو | خرید گل فایر فلش

گیاه فلاش آتش کلروفیتوم

نام گیاه شناسی: Chlorophytum orchidastrum

گیاه Fire Flash یک تازه وارد به صحنه گیاهان آپارتمانی است و در حال حاضر مورد تحسین بسیاری از پرورش دهندگان قرار گرفته است.

سرسبز و سبز، فواره برگ‌های پهن به این گیاه گرمسیری جذابیت می‌بخشد – با این حال، این ساقه‌های متضاد نارنجی است که Fire Flash را برای همه کسانی که آن را می‌بینند مجذوب می‌کند.
گیاه فلاش آتش، chlorophytum orchidastrum ساقه های نارنجی غیرمنتظره Fire Flash را به سادگی خیره کننده می کند.

خرید گل فلامینگو فایر فلش + گل, قیمت گل فلامینگو, فلامینگو, فایر فلش +

نام گل : فایر فلش + فلامینگو

خرید گل فلامینگو فایر فلش + گل, قیمت گل فلامینگو, فلامینگو, فایر فلش + نحوه خرید و سفارش فایر فلش: تماس با تلگرام : @Instajt و یا شماره تلفن : ۰۹۱۹۲۳۹۷۶۷۱ —

وقتی این گیاه زیبا را در خانه خود به نمایش می گذارید، تعجب نکنید وقتی مردم در مسیر خود می ایستند تا در مورد آن بپرسند. یک گیاه جوان را روی میز یا پایه گیاه بچینید تا آن را نشان دهید.

بهتر از همه، مراقبت از گیاه Fire Flash آسان است. ریشه های ضخیم آن آب را ذخیره می کند، بنابراین اگر هر چند وقت یک بار فراموش کنید آبیاری را فراموش کنید، آمرزنده است. این گیاه آپارتمانی کم نگهداری حتی به نور کم اهمیتی نمی دهد، اگرچه با مقداری نور غیر مستقیم خورشید بهترین رشد را دارد.
مشکلات، راه حل ها و پاسخ های کارخانه فایر فلش

نوک برگ های قهوه ای ناشی از هوای خشک است. متأسفانه این امر رایج است. هنگامی که هوای داخل خانه خشک می شود، به این بومی گرمسیری رطوبتی که می خواهد با یک مرطوب کننده مه خنک بدهید.

مراقب اشکالات باشید. به نظر می رسد که گیاه Fire Flash از آفات دوری می کند، با این حال بهتر است گهگاه آن را بررسی کنید. حشرات فلس دار، شته ها، شپشک های آردآلود و کنه های عنکبوتی ممکن است به گیاهان سرپوشیده حمله کنند. هر گونه گیاه آپارتمانی آلوده را جدا کرده و بلافاصله درمان کنید.

آیا شکوفا خواهد شد؟ با کمال تعجب، بله. گل های ریز و سفید در ماه های زمستان روی گیاهان بالغ رشد می کنند. آنها را قطع نکنید – اینجاست که خوشه های برگ جدید تشکیل می شوند.

آیا کلروفیتوم ارکیداستروم سمی است؟ نه. در حالی که شما نمی خواهید گربه یا سگتان گیاه خانگی شما را نیش بزند، می توانید مطمئن باشید که این گیاه در اطراف حیوانات خانگی بی خطر است.

این گیاه زیبا بومی تایلند و نواحی گرمسیری است و گیاهی دائمی می باشد

فلامینگو از خانواده کلروفیتوم و هم خانواده گیاه گندمی است . برگهای پهن سبز با ساقه های پرتقالی رنگ دارد و جزو گیاهان مقاوم محسوب میشود که آفت و بیماری خاصی نیز ندارد

چگونه از یک گیاه فلامینگو فایر فلش مراقبت می کنید؟
یک گیاه فلامینگو فایر فلش به چه مقدار نور نیاز دارد؟
آیا گیاه فایرفلش سمی است؟
نام علمی فلامینگو فایر فلش چیست؟
چرا برگ های گیاه فلامینگو فایر فلش من قهوه ای می شوند؟
چند بار به گیاه مشعل شعله ور آب می دهید؟
دمای آتش فلاش چقدر است؟

خرید گل فلامینگو فایر فلش + گل, قیمت گل فلامینگو, فلامینگو, فایر فلش +

شرایط نگهداری گیاه فایر فلش یا فلامینگو

نور: به نور خیلی زیاد ولی غیر مستقیم نیاز دارد . پشت پنجره جنوبی برایش بسیار مناسب است ،

آبیاری : خاک این گیاه باید همواره کمی مرطوب باشد بنابراین نباید اجازه دهید خاک آن خشک شود . در ضمن برای آبیاری این گیاه حتما باید از آب جوشیده سرد شده استفاده کنید چرا که نسبت به املاح درون آب بسیار حساس است . به غیر از موارد ضروری نباید روی برگها آب و یا مواد شیمیایی و قارچ کش اسپری شود

کود دهی : برای اینکه رنگ برگها حفظ شود و گیاه نیز تقویت گردد باید از کودهای n.p.k با نسبت ۳-۱-۲ استفاده نمایید

خاک : مخلوطی از خاک باغچه و خاک برگ و کمی سبوس برنج برای این گل مناسب است

تکثیر : از طریق قلمه می توان این گیاه را تکثیر نمود

مراقبت از گیاه Chlorophytum فلامینگو فایر فلش Flash

خاستگاه: استوایی شرق آفریقا

ارتفاع: ۱-۲ فوت (۳۰-۶۰ سانتی متر)

نور: گیاه فلامینگو فایر فلش را در جایی قرار دهید که نور زیادی دریافت کند، اما آن را از آفتاب داغ ظهر که ممکن است باعث ایجاد علائم سوختگی قهوه‌ای روی برگ‌ها شود، محافظت کنید. نور فیلتر شده از یک پنجره رو به جنوب یا غرب، نور مورد نیاز را به آن می دهد.

آب: کاملاً آبیاری کنید، سپس اجازه دهید تا نیمه بالایی خاک قبل از آبیاری مجدد خشک شود. فلامینگو فایر فلش دارای ریشه های ضخیم و قوی است که آب را ذخیره می کند و آن را به خشکی مقاوم می کند. بهتر است از گلدانی با سوراخ زهکشی و سینی زهکشی خالی استفاده کنید. در زمستان کمتر آبیاری کنید، اما اجازه ندهید گیاه فلامینگو فایر فلش خشک شود. همچنین به یاد داشته باشید که برای آبیاری گیاهان آپارتمانی همیشه از آب با دمای اتاق استفاده کنید زیرا آب سرد برای آنها یک شوک است.

رطوبت: این بومی جنگل های بارانی عاشق رطوبت است. هدف حفظ رطوبت نسبی ۵۰ درصد یا بیشتر در اطراف کارخانه فلامینگو فایر فلش باشد. اگر هوا خشک است، مخصوصاً در زمستان، از یک مرطوب کننده اتاق خنک استفاده کنید یا اگر گیاه شما هنوز کوچک است، آن را روی سینی سنگریزه با آب قرار دهید.

دما: متوسط ​​تا گرم ۶۵-۸۰ درجه فارنهایت / ۱۸-۲۷ درجه سانتیگراد در تمام طول سال. Chlorophytum orchidastrum دمای کمتر از ۶۰ درجه فارنهایت / ۱۶ درجه سانتیگراد را تحمل می کند.

خاک: مخلوط گلدان همه منظوره با کیفیت خوب.

کود: ۴ بار در سال با کود متعادل (مانند ۱۰-۱۰-۱۰ NPK) محلول در آب تغذیه کنید.

تکثیر: تقسیم. همانطور که گیاه فلامینگو فایر فلش به صورت افست رشد می کند، می توانید آنها را جدا کنید. بهتر است ابتدا کل گیاه را از گلدان بیرون بکشید. سپس از یک چاقوی تیز برای جدا کردن ریشه گیاه استفاده کنید.

فرهنگ

به طور معمول به عنوان یک گیاه آپارتمانی در بیشتر مناطق قاره ای ایالات متحده رشد می کند، جایی که در یک مخلوط گلدانی غنی شده ارگانیک عملکرد خوبی دارد. از آفتاب مستقیم (ممکن است سوختگی برگ یا کلروز رخ دهد) یا سایه کامل خودداری کنید. بهترین مکان گیاه سرپوشیده اغلب با آزمایش ساده با مکان های مختلف به دست می آید.

بهترین دما در تمام طول سال در ۷۰-۹۰ درجه فارنهایت است. دامنه. به خاکهای مرطوب یکنواخت نیاز دارد. گیاهان برای جلوگیری از قهوه ای شدن نوک برگ ها و حاشیه برگ ها، محیط رشد مرطوب را ترجیح می دهند. قرار دادن گلدان‌ها در سینی‌های کم عمق از سنگریزه‌های مرطوب و/یا مه‌آلودگی منظم شاخ و برگ‌ها با آب برای حفظ سطح رطوبت خوب در هوای خشک را در نظر بگیرید. سنبله های گل غیر زینتی را همانطور که ظاهر می شوند حذف کنید مگر اینکه بذر برای تکثیر نیاز باشد.

ویژگی های قابل توجه

کلروفیتوم حاوی بیش از ۲۵۰ گونه از گیاهان دائمی ریزوماتوز همیشه سبز است که بیشتر آنها بومی مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری جنوب و غرب آفریقا هستند. گیاه عنکبوتی نام رایجی است که برای گیاهان این جنس استفاده می شود. گیاهان به طور کلی دارای گل سرخ هایی از ریشه های غده ای گوشتی، برگ های نیزه ای شکل و گل های کوچک سفید هستند که در بهار به صورت خوشه شکوفا می شوند. بیشتر گونه ها هرگز کشت نشده اند و از نظر تزئینی جذاب نیستند.

نام جنس از دو کلمه یونانی chloros به معنی سبز و فیتون به معنای گیاه گرفته شده است.

فلامینگو فایر فلش ” که معمولاً به عنوان گیاه عنکبوت پرتقالی شناخته می شود، یک گیاه همیشه سبز استوایی همیشه سبز است که در واقع از نظر تزئینی بسیار جذاب است. معمولاً زمانی که در داخل خانه به عنوان یک گیاه آپارتمانی رشد می کند به ۱۲ اینچ بالغ می شود، اما زمانی که در خارج از خانه رشد می کند تا ۲۴ اینچ افزایش می یابد.

برگ های پهن، بیضی شکل، نوک تیز، سبز تیره براق (طول تا ۱۲ اینچ) در گل رز ظاهر می شوند. با این حال، این شاخ و برگ گیاه سبز با متضاد دمبرگ های نارنجی روشن و میان برگ ها برجسته می شود که درخششی شبیه آتش نارنجی را به مرکز هر گیاه می بخشد، از این رو نام رقم “فلامینگو فایر فلش ” است. گل های سفید در خوشه های متراکم، استوانه ای شکل و قوس دار به بیرون شکوفا می شوند. گل ها به خصوص خودنمایی نمی کنند و فقط یک هفته دوام می آورند.

این گیاه امروزه با نام‌های مختلف از جمله Chlorophytum amaniense، Chlorophytum amaniense “فلامینگو فایر فلش “، C. orchidantheroides، C. orchidastrum، C. filipendulum amaniense و C. “فلامینگو فایر فلش ” در تجارت به فروش می‌رسد.
چالش ها و مسائل

نوک برگ ها مستعد قهوه ای شدن هستند. مراقب فلس ها، شته ها، شپشک های آردآلود، مگس های سفید و کنه های عنکبوتی باشید.
استفاده می کند

زینتی عالی برای داخل یا خارج از منزل. آسان برای رشد.

خرید گل فلامینگو فایر فلش + گل, قیمت گل فلامینگو, فلامینگو, فایر فلش + خرید گل فلامینگو فایر فلش + گل, قیمت گل فلامینگو, فلامینگو, فایر فلش +